- Praha
- Správa železnic, státní organizace
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
O nás
Pozici obsazujeme pro mezinárodní poradenskou společnost.
Na této pozici budete:
- mít na starosti service management - odpovídat za poskytování podpory na IT service desku, desktop support, lokální kancelářský IT support a VIP IT support
- odpovídat za všechny procesy a jejich kvalitu i zlepšování - od incidentů a requestů, po změnové a eskalační řízení
- jako owner eskalačního procesu zodpovědný též za hlavní incidenty zajišťující koordinaci a efektivní komunikaci mezi dotčenými stranami a následné review incidentu
- monitorovat, kontrolovat a zlepšovat poskytování supportu, zajišťovat, že jsou používány správné systémy a postupy, odpovídat za kvalitu a výkon týmu
- vést schůzky (interní i se třetí stranou) za účelem zhodnocení supportu, výkonu, zlepšení kvality a procesů
- koordinovat externí poskytovatele služeb, pomáhat s vyjednáváním smluvních podmínek, definovat SLA, monitorovat jejich výkon
- spolupracovat se security manažerem a ostatními IT manažery při definici a řešení otázek IT security koncových uživatelů, disaster recovery plánů a business řešení
- spolupracovat s ostatními manažery při strategickém plánování a implementacích IT/IS řešení, při propagaci best practices
- rozvíjet vztahy s IT koordinátory v jednotlivých pobočkách v zahraničí, poskytovat jim informace kolem IT postupů
- analyzovat různé možnosti, rizika, dělat analýzu dopadu/nákladů a výhod určitých IT/IS řešení, nastavovat priority
- technicky vést desktop support tým a odpovídat za správu a nastavení IT prostředí (laptopy, pc, iOS mobilní zařízení), definovat standardy pro desktop prostředí s klíčovými podnikovými aplikacemi, zajišťovat pravidelné security testování, patching, antivirové updaty
- spolupracovat s infrastrukturním týmem a definovat standardy pro HW, SW, security v desktop/endpoint prostředí
- odpovídat za výkon a kvalitu týmu, dělat doporučení a plány pro zlepšení služeb
- tvořit pravidelné reporty na IT Service performance dle SLA
- odpovídat za people management týmu - zajišťovat nábor, mentoring, školení, hodnocení členů týmu a nastavování cílů
Co bychom potřebovali:
- dobrou znalost nástrojů pro service desk včetně ticketing systémů
- alespoň 5 let zkušeností s IT service managementem
- zkušenosti v roli team leada či praxe s vedením virtuálních týmů
- zkušenosti s řízením třetích stran či dodavatelů IT služeb
- zkušenosti s IT supportem, incident managementem a eskalací procedur v různorodém prostředí
- výbornou znalost ITIL problematiky
- alespoň základní porozumění security principům
- výbornou plynulou znalost AJ
- ideálně VŠ vzdělání technického směru (stačí Bc.), případně SŠ vzdělání s delší praxí
Co očekáváme:
- výborné people manažerské schopnosti a schopnost vést tým
- výborné psané i verbální komunikační dovednosti
- prozákaznický přístup, schopnost převzít zodpovědnost za svěřený tým
- nadšení pro vylepšování služeb, ochotu mentorovat juniorní tým
- časovou flexibilitu, výborné organizační schopnosti, schopnost prioritizace, proaktivitu a iniciativu
- schopnost pracovat s citlivými a důvěrnými daty
Nabízíme:
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr na dobu neurčitou, plný úvazek
- lokalita: Bratislava. Pro mimo-bratislavské je zde možnost částečné práce z domu (až 4 dny v týdnu) se služebními cestami do Bratislavy (1x týdně) a na Maltu (min. 1x měsíčně, v případě zájmu častěji)
- benefity: týden dovolené navíc, možnost home-office, flexibilní pracovní doba, stravenky, mobilní telefon, notebook, prostor pro rozvoj a kariérní růst
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis v angličtině. Následně se s Vámi spojíme ohledně dalšího postupu.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Zahraniční pracovní cesty
- Příspěvek na stravování