IT ServiceDesk Manager (7969)

Slovensko

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Pozici obsazujeme pro mezinárodní poradenskou společnost.

Na této pozici budete:

- mít na starosti service management - odpovídat za poskytování podpory na IT service desku, desktop support, lokální kancelářský IT support a VIP IT support
- odpovídat za všechny procesy a jejich kvalitu i zlepšování - od incidentů a requestů, po změnové a eskalační řízení
- jako owner eskalačního procesu zodpovědný též za hlavní incidenty zajišťující koordinaci a efektivní komunikaci mezi dotčenými stranami a následné review incidentu
- monitorovat, kontrolovat a zlepšovat poskytování supportu, zajišťovat, že jsou používány správné systémy a postupy, odpovídat za kvalitu a výkon týmu
- vést schůzky (interní i se třetí stranou) za účelem zhodnocení supportu, výkonu, zlepšení kvality a procesů
- koordinovat externí poskytovatele služeb, pomáhat s vyjednáváním smluvních podmínek, definovat SLA, monitorovat jejich výkon
- spolupracovat se security manažerem a ostatními IT manažery při definici a řešení otázek IT security koncových uživatelů, disaster recovery plánů a business řešení
- spolupracovat s ostatními manažery při strategickém plánování a implementacích IT/IS řešení, při propagaci best practices
- rozvíjet vztahy s IT koordinátory v jednotlivých pobočkách v zahraničí, poskytovat jim informace kolem IT postupů
- analyzovat různé možnosti, rizika, dělat analýzu dopadu/nákladů a výhod určitých IT/IS řešení, nastavovat priority
- technicky vést desktop support tým a odpovídat za správu a nastavení IT prostředí (laptopy, pc, iOS mobilní zařízení), definovat standardy pro desktop prostředí s klíčovými podnikovými aplikacemi, zajišťovat pravidelné security testování, patching, antivirové updaty
- spolupracovat s infrastrukturním týmem a definovat standardy pro HW, SW, security v desktop/endpoint prostředí
- odpovídat za výkon a kvalitu týmu, dělat doporučení a plány pro zlepšení služeb
- tvořit pravidelné reporty na IT Service performance dle SLA
- odpovídat za people management týmu - zajišťovat nábor, mentoring, školení, hodnocení členů týmu a nastavování cílů

Co bychom potřebovali:

- dobrou znalost nástrojů pro service desk včetně ticketing systémů
- alespoň 5 let zkušeností s IT service managementem
- zkušenosti v roli team leada či praxe s vedením virtuálních týmů
- zkušenosti s řízením třetích stran či dodavatelů IT služeb
- zkušenosti s IT supportem, incident managementem a eskalací procedur v různorodém prostředí
- výbornou znalost ITIL problematiky
- alespoň základní porozumění security principům
- výbornou plynulou znalost AJ
- ideálně VŠ vzdělání technického směru (stačí Bc.), případně SŠ vzdělání s delší praxí

Co očekáváme:
- výborné people manažerské schopnosti a schopnost vést tým
- výborné psané i verbální komunikační dovednosti
- prozákaznický přístup, schopnost převzít zodpovědnost za svěřený tým
- nadšení pro vylepšování služeb, ochotu mentorovat juniorní tým
- časovou flexibilitu, výborné organizační schopnosti, schopnost prioritizace, proaktivitu a iniciativu
- schopnost pracovat s citlivými a důvěrnými daty

Nabízíme:

- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr na dobu neurčitou, plný úvazek
- lokalita: Bratislava. Pro mimo-bratislavské je zde možnost částečné práce z domu (až 4 dny v týdnu) se služebními cestami do Bratislavy (1x týdně) a na Maltu (min. 1x měsíčně, v případě zájmu častěji)
- benefity: týden dovolené navíc, možnost home-office, flexibilní pracovní doba, stravenky, mobilní telefon, notebook, prostor pro rozvoj a kariérní růst


Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis v angličtině. Následně se s Vámi spojíme ohledně dalšího postupu.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Příspěvek na stravování

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou nabídka security zkušenost