- 30 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince

Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.
Pro našeho klienta – sklad kosmetiky v Říčanech u Prahy – hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Quality Specialist. Tato práce tebe určitě bude bavit, pokud nevidíš překážky, ale příležitostí, umíš anglicky na pokročilé úrovní, a rád/a vylepšuješ procesy nebo máš smysl pro detail. Zní to zajímavě? Tak pojď to s námi zkusit!
Co tebe v práci čeká?
Zastřešení a vedení interní komunikace v rámci distribučního centra (skladu)
Zpracování reportů za kvalitu distribučního centra, prezentace, Quality meetingy
Komunikace s Customer Servisem a dopravci (i v anglickém jazyce)
Občasné návštěvy zákazníků ve fieldu
Pravidelné kvalitativní kontroly v rámci distribučního centra
Aktivní účast na snižování skladových reklamací
Interní audity, školení zaměstnanců
Příprava materiálů pro dozorové audity a jejich vyhodnocení
Jak si tebe představujeme?
Český jazyk ovládáš na úrovní rodilého mluvčího
Anglický jazyk ovládáš na pokročilé úrovní
Předchozí zkušenost z Customer service, logistiky nebo kontroly kvality bude pro tebe velké plus
Co tebe můžeme nabídnout?
Mzdu v rozmezí 45000–50000 Kč
Stravenkový paušál do mzdy v hodnotě 102 Kč/směna
1 směnný provoz po-pá (volné víkendy a svátky)
Doprava zdarma firemním busem z Roztyl nebo Říčan na sklad a zpět
25 dní dovolené
Velká škála benefitů
Skvělý a podporující tým
Získání profesních zkušeností v rámci distribučního centra a Customer Servisu
Smlouvu na dobu určitou
Těšíme se na tvou reakci!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.