- 29 140 – 30 140 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Společnost TROX je světovým lídrem ve vývoji, výrobě a prodeji komponentů, jednotek a systémů pro větrání a klimatizaci. Společně s 34 dceřinými společnostmi ve 29 zemích na pěti kontinentech, 20 výrobními závody a obchodními zástupci je společnost TROX ve více než 70 zemích. V současné době skupina TROX GROUP zaměstnává po celém světě téměř 5 000 zaměstnanců a dosahuje obratu přes 720 milionů EUR. Důležité jsou pro nás dvě oblasti: lidé a výsledky. Vybíráme si mezi sebe jen ty nejlepší a těm pak umožňujeme další rozvoj, vzdělávání a růst.
organizovat a plánovat činnost svěřeného výrobního úseku,
organizovat a řídit výkon podřízených pracovníků,
sledovat a vyhodnocovat ukazatele výroby KPIs,
neustále zlepšovat efektivitu svého úseku – LEAN, KAIZEN,
kontrolovat dodržování pracovní a technologické kázně, BOZP, PO a norem ISO,
komunikovat s ostatními odděleními – TPS, QS, údržba,
organizovat a vést informační schůzky,
denní reporting.
máte ÚSO vzdělání technického zaměření a minimálně dvouletou zkušenost s vedením lidí, ideálně z výrobní firmy,
máte analytické, rozhodovací a řídící schopnosti – dovedete tým nadchnout, rozvíjet a motivovat,
umíte komunikovat a konflikty řešíte konstruktivně,
máte základní technické znalosti,
máte zkušenost s prací dle norem ISO a základy lean managementu,
ovládáte základní nástroje Microsoft Office.
Odpovídající mzdové ohodnocení,
různorodou práci ve stabilní společnosti,
závodní stravování,
půlroční odměny, bonusy, prémie,
příspěvek na penzijní či životní připojištění,
firemní akce...
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?