- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost TROX je světovým lídrem ve vývoji, výrobě a prodeji komponentů, jednotek a systémů pro větrání a klimatizaci. Společně s 34 dceřinými společnostmi ve 29 zemích na pěti kontinentech, 20 výrobními závody a obchodními zástupci je společnost TROX ve více než 70 zemích. V současné době skupina TROX GROUP zaměstnává po celém světě téměř 5 000 zaměstnanců a dosahuje obratu přes 720 milionů EUR. Důležité jsou pro nás dvě oblasti: lidé a výsledky. Vybíráme si mezi sebe jen ty nejlepší a těm pak umožňujeme další rozvoj, vzdělávání a růst.
organizovat a plánovat činnost svěřeného výrobního úseku,
organizovat a řídit výkon podřízených pracovníků,
sledovat a vyhodnocovat ukazatele výroby KPIs,
neustále zlepšovat efektivitu svého úseku – LEAN, KAIZEN,
kontrolovat dodržování pracovní a technologické kázně, BOZP, PO a norem ISO,
komunikovat s ostatními odděleními – TPS, QS, údržba,
organizovat a vést informační schůzky,
denní reporting.
máte ÚSO vzdělání technického zaměření a minimálně dvouletou zkušenost s vedením lidí, ideálně z výrobní firmy,
máte analytické, rozhodovací a řídící schopnosti – dovedete tým nadchnout, rozvíjet a motivovat,
umíte komunikovat a konflikty řešíte konstruktivně,
máte základní technické znalosti,
máte zkušenost s prací dle norem ISO a základy lean managementu,
ovládáte základní nástroje Microsoft Office.
Odpovídající mzdové ohodnocení,
různorodou práci ve stabilní společnosti,
závodní stravování,
půlroční odměny, bonusy, prémie,
příspěvek na penzijní či životní připojištění,
firemní akce...

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.