- Plný úvazek

Firma STATECH s.r.o. vznikla na konci roku 2005 jako menší rodinná firma. Dnes jsme členem nadnárodní skupiny mateco group a díky kvalitním službám, které poskytujeme po celém území České republiky, jsme také lídrem v oblasti pronájmu, prodeje a servisu na trhu. Naše stroje jsou užitečné nejen pro běžnou těžkou práci na stavbách, ale i při běžné údržbě ve výrobních halách, veřejného osvětlení, instalaci billboardů či při práci na Vašem domě. S více než 1800 stroji ve flotile a 8 pobočkami v různých krajích jsme největší půjčovnou pracovních plošin v České republice. Posouváme možnosti údržby a výstavby výškových staveb a objektů. V naší společnosti najdete nejen rozmanitost v oblasti servisu strojů, ale Vaše práce Vám nabídne také pohled na svět z výšky.
Denní administrativa a komunikace se zákazníky a zahraničními partnery v angličtině i v češtině (telefonicky, písemně).
Přijímat, zpracovávat a zadávat poptávky a objednávky.
Spolupráce s odděleními v rámci firmy.
Úzká spolupráce s obchodním zástupcem na zahraničních projektech.
Budete zodpovědná/ý za vedení a aktualizaci databáze zákazníků.
Spolupracovat hlavně, ale nejen s obchodními zástupci a ostatními koordinátory/kami v rámci celé skupiny mateco group.
Předávat dispečinku podklady potřebné pro naplánování dopravy a s podporou dispečinku ověřuje dostupnost strojů.
Ověřovat správnost cen ve smlouvách a dodávat podklady pro vystavení dobropisů.
Středoškolské vzdělání zakončené maturitou
Anglický jazyk slovem i písmem na komunikativní úrovni je nezbytnou podmínkou.
Jste samostatní, pečliví a máte aktivní přístup k práci.
Jste organizačně schopní.
Dobré komunikační schopnosti, které budete potřebovat při každodenní komunikaci se zákazníky.
Dobrá znalost MS Office, především Excel a Word, ale nebojíte se ani jiných systémů a rádi se v nich naučíte.
Obchodní zkušenosti výhodou.
Absolventi vítáni.
Roční bonus až do výše měsíčního platu.
Příspěvek na stravování 99,- Kč / směnu.
20 dní dovolené + 5 dní osobního volna.
Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje.
Stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě.
Podporu nadřízené a přátelský tým.
Odpovídající mzdové ohodnocení.
Rozmanitou pracovní náplň.
Firemní telefon.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.