- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme věkově různorodá skupina lidí, přes 26 let pracujeme v oblasti vzdělávání a dodáváme našim klientům semináře, konzultace a kurzy v oblastech managementu, obchodu, mezilidských vztahů a komunikace.
Za tu dobu jsme proškolili téměř 11 tisíc firem a našimi semináři prošlo více jak 85 tisíc lidí.
Naším cílem je přinést do světa podnikání zdravý rozum, etiku a stabilitu.
Do našeho týmu hledáme někoho, kdo to má stejně jako my a chce dělat práci, která má smysl a viditelné výsledky.
Jestli tě baví práce v backoffice a rád/a pracuješ s lidmi, tak jsi to možná ty, koho hledáme.
Výsledkem tvé práce bude skvěle vedená a organizačně zvládnutá administrativa obchodního oddělení (aktuální složky klientů a databáze, diáře obchodníků).
Staneš se důležitým středobodem našeho obchodního týmu a můžeš svou prací a přístupem hodně ovlivnit, jak se bude všem obchodníkům dařit.
Hledáme člověka, který chce práci, kde může něco pozitivně ovlivnit a chce být prospěšný. Máme tu kolegy, kteří u nás pracují více jak 10, 15 dokonce i přes 26 let a pořád se do práce těší. O své lidi se staráme, dáváme jim možnost se posouvat jak profesně tak osobnostně. Funguje u nás otevřená komunikace a nadstandardní ochota v týmu, protože to, co děláme nám dává velký smysl a to je důvod, proč v Business Success pracujeme. Pořádáme společné akce, vídáme se mimo práci a teď k nám hledáme někoho, kdo k nám zapadne a bude to mít stejně.
Zaujali jsme tě? Pošli nám životopis a my se ti ozveme do 2 pracovních dnů.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.