- Plný úvazek
Čemu se u nás budeš věnovat?
* Navádění faktur do K2 a Abixu.
* Uzavírání příjmu zboží, potvrzení dodání (řešení neshod s obchodním oddělením) a následné posílání faktur na účtárnu k uzavření.
* Vystavení převodek, výdejek (obchod, foto, servis , marketing, dodavatelé).
* Přeskladňování, rozskladňování zboží (záměny v artiklech, slevy, odstřiky).
* Odpisy zboží - likvidační protokoly v K2.
Co za zkušenosti / dovednosti se ti budou hodit?
* Zkušenosti se softwarem K2 velkou výhodou.
* Administrativní pečlivost a zodpovědnost.
* Pokročilá znalost MS Office.
Proč do toho jít s námi?
* Budeš mít zajímavou práci na hlavní pracovní poměr v oblasti e-commerce.
* Nakoukneš pod pokličku úspěšného e-shopu.
* Dostaneš u nás rozmanité příležitosti pro seberealizaci, osobní růst a rozvoj.
* A také máme hromadu benefitů (stravenky, příspěvky na spoření/pojištění, 3 sick days, legendární firemní akce, VIP nákupy, …)
Benefity
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Parkoviště