O nás
Jsme česká poradenská společnost, která již přes 30 let pomáhá firmám růst a dosahovat jejich strategií a vízí. Specializujeme se na zvládání změnových a skokových projektů, přípravu firem na prodej a hledání nových investorů. Naše týmy pracují na podpoře rozvoje potenciálu top manažerů a otevírání nových směrů jejich kariér a zaměření.
Do našeho týmu podpory poradenských a vzdělávacích projektů hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á má rád různorodou a samostatnou práci a kterého/ou by bavilo podporovat projektové manažery a poradenské týmy/konzultanty při přípravě poradenských a rozvojových projektů a dále i v průběhu jejich realizace.
Co budete mít u nás mít na starosti:
Jedná se o podporu v oblasti administrativy (evidence a vyhodnocování projektů, příprava vybraných částí nabídky, šablony pro realizační tým), spolupráce na vybraných částech projektů (průzkumy spokojenosti, hodnocení zaměstnanců, development centra, analýzy, vyhodnocování a zpracovávání podkladů, finalizace výstupů ….), koordinace a plánování aktivit (příprava harmonogramů, plánování a hlídání termínů, …) a podílel/a se na aktivitách v rámci office managementu společnosti.
Těšíme se na samostatného a aktivního kolegu nebo kolegyni, na kterého/ou je spolehnutí, rád/a podporuje tým a baví ho/ji se stále učit nové věci.
Co u nás můžete uplatnit:
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti.
- Samostatnost, vysoká míra zodpovědnosti a vlastní iniciativa.
- Aktivní práce na PC, minimálně Word, Excel, PowerPoint – zejména formátování textů, grafická úprava materiálů, grafy, tabulky, schémata, harmonogramy projektů, finalizace prezentačních a školicích materiálů.
- Schopnost si osvojovat další nové aplikace dle potřeb projektů (např.: Google forms, aplikace v MS Teams, …)
- Pečlivost a pozornost k detailům při administrativních činnostech.
- Velmi dobrou znalost českého jazyka – slovem i písmem, rodilý mluvčí,
- AJ nebo NJ minimálně základy
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Chuť učit se nové věci.
Vzhledem k různorodosti projektů můžete využít další odborné znalosti/dovednosti, nebo v těchto dovednostech rozvíjet:
- Schopnost práce s větším množstvím dat a jejich vyhodnocování a vizualizace.
- Vyhledávání informací a zpracovávání rešerší a zpráv.
- Mapování procesů a jejich vizualizace
- Orientace v ekonomických ukazatelích, výsledovce apod.
- Aktivní znalost AJ nebo NJ.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Nadstandardní prostor pro osobní rozvoj formou zapojení se do vybraných projektů.
- Samostatnou, živou, nerutinní práci.
- Skvělý tým, přátelské a spolupracující prostředí.
- Fixní plat, pravidelné odměny za výkon, roční odměny.
- Firemní benefity: příspěvek na stravování, sick days, neomezené Seduo kurzy, home office, mobilní telefon s neomezeným tarifem a daty, společné akce, „vánoční volno“ nad rámec dovolené
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Dog-friendly office