- Zkrácený úvazek
O nás
Advokátní kancelář v centru Prahy přijme na hlavní pracovní poměr asistentku/asistenta, který zajistí administrativní činnosti v rámci podpory právníků a zajistí především plynulý chod kanceláře. Nabízíme práci v přátelském pracovním prostředí.
Náplň práce:
administrativní podpora kanceláře, obsluha a práce s datovou schránkou, zpracovaní pošty (listinné i elektronické), komunikace s klienty, se soudy, exekutorskými a dalšími úřady, pochůzky, objednávky, práce s dokumenty ve Wordu, Excelu, řešení samostatných úkolů a příprava jednoduchých soudních podání
Co od Vás očekáváme:
zodpovědnost, pečlivost, samostatnost a spolehlivost, dobré komunikační a organizační schopnosti, zkušenosti z advokátní kanceláře velkou výhodou, nikoli podmínkou (rádi Vás zaučíme)
Pracovní doba:
3 dny (altern. 5 dní) v týdnu – Po-Pá 9-17h, víkendy a svátky volné