Asistent/ka advokátní kanceláře

Jeseník
20.000 – 25.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost M.B.A. LEGAL advokátní kancelář s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

AKTUALIZACE 10.5.2022
První kontakt telefonicky, e-mailem:
V případě Vašeho zájmu o zařazení do výběrového řízení na danou pozici, nám zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem na e-mail e-mail přes odpovědní formulář

Advokátní kancelář M.B.A. LEGAL s.r.o. hledá do týmu svědomitého kolegu nebo kolegyni, se základní znalostí práce na počítači (Microsoft Word, Excel) a schopností dokončovat zadané úkoly řádně a včas. Na pracovních zkušenostech nezáleží! Důležitý je pozitivní přístup a chuť učit se nové věci.
POPIS POZICE

  • pestrá administrativní podpora právnímu týmu – práce na PC zejména v našem interním systému – komunikace se soudy, úřady, klienty a dalšími subjekty – účast na školeních připravovaných zaměstnavatelem – jiné samostatné i týmové administrativní činnosti.

Obsah zadávaných úkolů, jejich odbornost a náročnost bude odpovídat získávaným zkušenostem a schopnostem. Po zaškolení získáte odborné znalosti nejen v oblasti pojišťovnictví, telekomunikací a bankovnictví ale i zkušenosti v rámci soudního, exekučního, insolvenčního a dědického řízení uplatnitelné do každodenního života.
NABÍZÍME

  • jistota pravidelného příjmu, práce v menším přátelském kolektivu v centru města Jeseník – férový přístup a mentoring od zkušených kolegů – po úplném zaškolení možnost částečné práce z domova – přizpůsobení pracovní doby co nejvíce Vašim potřebám –

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zkušenost