- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Naším klientem je stabilní, česká, rozrůstající se výrobní společnost, do jejíchž řad hledáme posily…
Máte praxi na vedoucí pozici v oblasti logistiky? To jste náš člověk, neváhejte zaslat své CV.
Co Vás čeká?
Koordinace a vedení týmu skladníků v rámci provozu.
Zajišťování personálního rozdělení směn – ve spolupráci s personální agenturou.
Hlídat a sledovat stavy na skladě materiálů, obalů a hotové výroby, provádět namátkové inventury.
Koordinovat objednávání materiálu s disponentem, či koordinátorem logistiky.
Podílení se na řízení skladu a expedice, na přípravě a zpracování inventur.
Spolupráce s obalovým specialistou, výrobou, kvalitou a technologií.
Kontrola dodržování BOZP na pracovišti, nápravná opatření, návrhy na zlepšení.
Reporting nadřízeným (manažer logistiky).
Jak si Vás představujeme?
Máte dokončené středoškolské vzdělání technického směru.
Nechybí Vám zkušenost s vedením lidí a logistikou.
Jste ochoten / ochotna pracovat ve 3 směnném pracovním provozu.
Ovládáte PC na uživatelské úrovni a máte alespoň základní znalost metod FIFO, KANBAN.
Máte ŘP sk. B a jste aktivním řidičem.
Jste přirozenou autoritou, samostatný/á, spolehlivý/á a komunikativní.
A co Vám můžeme nabídnout?
Stabilní zázemí ryze české a neustále se rozvíjející firmy.
Plně hrazené stravenky- 85 Kč po zkušební době.
Smlouvu na dobu neurčitou po roce spolupráce.
Týden dovolené navíc a možnost příspěvku na dopravu.
Další vzdělávání formou profesních kurzů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?