- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Naším klientem je stabilní, česká, stále rostoucí automotive společnost, do jejíchž řad hledáme posily…
Máte praxi na vedoucí pozici v oblasti logistiky? Nevadí vám pracovat ve směnném provozu? To jste náš člověk, neváhejte zaslat své CV.
Co Vás čeká?
Koordinace a vedení týmu skladníků v rámci provozu.
Zajišťování personálního rozdělení směn – ve spolupráci s personální agenturou.
Hlídat a sledovat stavy na skladě materiálů, obalů a hotové výroby, provádět namátkové inventury.
Koordinovat objednávání materiálu s disponentem, či koordinátorem logistiky.
Podílení se na řízení skladu a expedice, na přípravě a zpracování inventur.
Spolupráce s obalovým specialistou, výrobou, kvalitou a technologií.
Kontrola dodržování BOZP na pracovišti, nápravná opatření, návrhy na zlepšení.
Reporting nadřízeným (manažer logistiky).
Jak si Vás představujeme?
Máte dokončené středoškolské vzdělání technického směru.
Nechybí Vám zkušenost s vedením lidí a logistikou.
Jste ochoten / ochotna pracovat ve 3 směnném pracovním provozu.
Ovládáte PC na uživatelské úrovni a máte alespoň základní znalost metod FIFO, KANBAN.
Máte ŘP sk. B a jste aktivním řidičem.
Jste přirozenou autoritou, samostatný/á, spolehlivý/á a komunikativní.
A co Vám můžeme nabídnout?
Stabilní zázemí ryze české a neustále se rozvíjející firmy.
Plně hrazené stravenky- 85 Kč po zkušební době.
Smlouvu na dobu neurčitou po roce spolupráce.
Týden dovolené navíc a možnost příspěvku na dopravu.
Další vzdělávání formou profesních kurzů.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.