- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Můj dlouholetý stabilní klient hledá spolehlivou posilu do týmu personálního útvaru (náhrada za odcházející kolegyni).
Úkolem bude realizace personálních činností ve výrobní společnosti, zejm.:
zpracování pravidelných statistik a analýz v IS SAP, reporting
vytváření návrhů smluv a příprav smluv ve spolupráci s advokátní kanceláří (pracovně právní smlouvy, smlouvy s novými agenturami práce, vzdělávacími společnostmi aj.)
správa dokumentce ISO, GDPR (vytváření, aktualizace)
participace na zpracování odborných témat personalistiky v průmyslové společnosti
aktivní spolupráce při nastavování a zlepšování HR procesů (analýza stavu, návrhy řešení, zavádění změn do praxe, vyhodnocování účinnosti zavedených změn atp.)
Dále se budete věnovat problematice náborů, personálnímu marketingu a péči o zaměstnance, spolupracovat s týmem HR (personalistika + zpracování mezd). Součástí práce je rovněž participace a podpora na rozličných akcích personálního oddělení – veletrhy, firemní akce, spolupráce se školami a dalšími vzdělávacími institucemi.
Nezbytnou podmínkou pro výkon práce je znalost NJ (alespoň na úrovni B1 a lepší) a motivace k dalšímu zlepšování jazykové vybavenosti.
Nástup do PP: ideálně leden – únor 2020, event. dohodou
mzdová nabídka: dle profesní zkušenosti zájemce, požadována praxe min. 3 roky v oboru
pracovní doba: částečně pružná (od cca 7.00 – 16.00 hod)
Pozice je vhodná pro aktivního uchazeče, který vítá pestrou a různorodou práci. Budete mít prostor pro vylepšování procesního nastavení v oblasti personalistiky, příležitost podílet se na realizaci nových personálních projektů. Oporou Vám bude fajn tým kolegů.
Při výkonu práce využijete
min. SŠ vzdělání
NJ na úrovni, s níž se dokážete dorozumět (B1 a lepší)
odbornou praxi v personalistice v trvání alespň 3 roky (ideálně výrobní společnost)
dobrou orientaci v oblasti pracovně právní
schopnost samostatně vytvářet (upravovat) texty smluv, pracovních postupů, popisů míst, vnitřních předpisů či směrnic
dobrou zkušenost práce s PC (MS Office), velkou výhodou zkušenost s IS SAP
svoji samostatnost, výbornou schopnost komunikace
Zaměstnavatel nabízí
příjemné pracovní prostředí
systém zaměstnaneckých benefitů
5 týdnů dovolené
příspěvek na stravování
další profesní i jazykové vzdělávání

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.