- Plný úvazek

Můj dlouholetý stabilní klient hledá spolehlivou posilu do týmu personálního útvaru (náhrada za odcházející kolegyni).
Úkolem bude realizace personálních činností ve výrobní společnosti, zejm.:
zpracování pravidelných statistik a analýz v IS SAP, reporting
vytváření návrhů smluv a příprav smluv ve spolupráci s advokátní kanceláří (pracovně právní smlouvy, smlouvy s novými agenturami práce, vzdělávacími společnostmi aj.)
správa dokumentce ISO, GDPR (vytváření, aktualizace)
participace na zpracování odborných témat personalistiky v průmyslové společnosti
aktivní spolupráce při nastavování a zlepšování HR procesů (analýza stavu, návrhy řešení, zavádění změn do praxe, vyhodnocování účinnosti zavedených změn atp.)
Dále se budete věnovat problematice náborů, personálnímu marketingu a péči o zaměstnance, spolupracovat s týmem HR (personalistika + zpracování mezd). Součástí práce je rovněž participace a podpora na rozličných akcích personálního oddělení – veletrhy, firemní akce, spolupráce se školami a dalšími vzdělávacími institucemi.
Nezbytnou podmínkou pro výkon práce je znalost NJ (alespoň na úrovni B1 a lepší) a motivace k dalšímu zlepšování jazykové vybavenosti.
Nástup do PP: ideálně leden – únor 2020, event. dohodou
mzdová nabídka: dle profesní zkušenosti zájemce, požadována praxe min. 3 roky v oboru
pracovní doba: částečně pružná (od cca 7.00 – 16.00 hod)
Pozice je vhodná pro aktivního uchazeče, který vítá pestrou a různorodou práci. Budete mít prostor pro vylepšování procesního nastavení v oblasti personalistiky, příležitost podílet se na realizaci nových personálních projektů. Oporou Vám bude fajn tým kolegů.
Při výkonu práce využijete
min. SŠ vzdělání
NJ na úrovni, s níž se dokážete dorozumět (B1 a lepší)
odbornou praxi v personalistice v trvání alespň 3 roky (ideálně výrobní společnost)
dobrou orientaci v oblasti pracovně právní
schopnost samostatně vytvářet (upravovat) texty smluv, pracovních postupů, popisů míst, vnitřních předpisů či směrnic
dobrou zkušenost práce s PC (MS Office), velkou výhodou zkušenost s IS SAP
svoji samostatnost, výbornou schopnost komunikace
Zaměstnavatel nabízí
příjemné pracovní prostředí
systém zaměstnaneckých benefitů
5 týdnů dovolené
příspěvek na stravování
další profesní i jazykové vzdělávání
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?