Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy – procesní specialisty, kteří se chtějí podílet na rozvoji nejen naší organizace, ale i sebe samých.

Jako součást odboru OCIO (kancelář ředitele IT) se přímo podílíme na naplňování strategických cílů organizace, a to skrze volbu a návrh vhodných procedurálních, aplikačních a technických řešení, která přímo podporují služby poskytované našim odběratelům v rámci Správy železnic.

Do našeho týmu hledáme Process Specialist, který bude zodpovědný za nastavení, řízení a rozvoj procesů, jejich optimalizaci a neustálé zlepšování v souladu se strategií organizace.

Druh PPV

  • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou

Pracoviště

  • V Celnici 1028/10, 110 00 Praha – Nové Město

Možný nástup

  • Ihned, nebo dle dohody

Požadované vzdělání

  • Minimálně SŠ s maturitou

Pracovní náplň:

  • Nastavování a implementace IT procesů, tvorba funkční specifikace a dokumentace procesů a podílení se na jejich implementaci
  • Revize stávajících procesů s cílem identifikovat možnosti pro zvýšení kvality a efektivity
  • Řízení rizik a analýza příčin, identifikace potenciálních rizik v procesech a návrh opatření k jejich odstranění
  • Metodická podpora procesních vlastníků při nastavování a řízení ITSM procesů
  • Školení a vzdělávání, navrhování obsahu a organizace školení v oblasti procesního řízení a osvědčených postupů
  • Analýza zpětné vazby a návrh nápravných a preventivních opatření v procesech
  • Nepřetržité zlepšování, hledání možností pro optimalizaci procesů a postupů s cílem zvyšovat jejich kvalitu a efektivitu

Předpoklady pro tuto roli

Vhodný kandidát by měl disponovat následujícími znalostmi a mít min. 3 roky zkušeností v některé z níže uvedených oblastí:

Znalosti a dovednosti

  • Schopnost modelovat a navrhovat IT procesy
  • Praktická zkušenost s designem, zaváděním a optimalizací procesů
  • Znalost procesního rámce ITIL (ideálně verze 2 a 3), orientace v dalších rámcích řízení IT (COBIT, LEAN, IT4IT)
  • Znalost modelu Capability Maturity Model Integration (CMMI) pro hodnocení vyzrálosti a schopností procesů
  • Znalost procesního modelování (BPMN, UML)
  • Zkušenost s nástroji pro procesní modelování (MS Visio, Enterprise Architect nebo obdobné)
  • Znalost nástrojů Jira a Confluence
  • Uživatelská znalost nástrojů MS Office
  • Orientace v podnikových ERP systémech (výhodou)

Praktické zkušenosti

  • Min. 3 roky praxe v IT velké organizace (100 a více lidí)
  • Praktické vykonávání některé z následujících rolí:
  • Process Specialist / Process Analyst, nebo
  • IT Service Manager / Process Manager, nebo
  • jiná role spojená s analýzou, návrhem nebo zaváděním ITSM procesů
  • Průkazná zkušenost s návrhem, modelováním a zaváděním ITSM procesů
  • Zkušenost s optimalizací a dokumentací procesů
  • Zkušenost s vyhodnocováním efektivity a vyspělosti procesů
  • Praktická zkušenost s využíváním nástrojů pro procesní řízení (Atlassian Jira, Confluence)

Osobnostní profil

  • Komunikativní a otevřená osobnost (základem práce je komunikace s IT týmy, manažery a odborníky z různých technických oblastí)
  • Schopnost identifikovat a dokumentovat procesy a postupy firmy
  • Smysl pro detail a preciznost
  • Flexibilita
  • Analytické myšlení

Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené
  • Pružnou pracovní dobu (37,5 h týdně)
  • Práci v nových kancelářích v centru Prahy dobře dostupnou MHD, vlakem
  • Jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
  • Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
  • Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)
  • Volnočasovou kartu MultiSport
  • Tankovací kartu OMV
  • Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT