
Grafton Recruitment s.r.o.
Asistent/ Ka Vedení Mezinárodní Společnosti
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Rádi byste našli uplatnění v mezinárodní společnosti na asistentské pozici?
Máte již zkušenost z asistentské pozice, kde jste byl/ a „pravou rukou“ VRCHOLOVÉMU MANAGEMENTU?
Jste organizačné schopný/ á a administrativní agenda je pro Vás samozřejmou součástí práce?
Pokud ano, neváhejte nám zaslat svůj životopis jak v českém, tak anglickém jazyce.
Vaší náplní práce bude:
- podpora jednatele společnosti
- plánování a organizace schůzek
- zajišťování služebních cest, letenek, ubytování
- komunikace v AJ na denní bázi, popř. v NJ
- správa vozového parku
- komunikace napříč společností a zajištění toku informací
- běžná administrativa (korespondence, e- maily, telefony)
- správa objednávek a komunikace s dodavateli
- podílení se na organizaci firemních akcí
Lokalita: Slaný, Kladno, Praha západ
Pracovní doba cca: 8– 16:30h
POŽADAVKY:
- komunikativní znalost AJ, NĚMECKÝ JAZYK VELKOU VÝHODOU!!!
- min. SŠ vzdělání
- předešlá zkušenost z asistentské/ administrativní pozice min. 1 rok
- MS Office, tvorba firemních prezentací
- profesionální vystupování, spolehlivost
- aktivní a energická osobnost
BENEFITY:
- zdravotní volno 5 dní
- závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
- finanční bonusy během roku