
McDonald's
Accounting Supervisor
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost McDonald's ČR spol. s r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme společnost provozující jeden z největších světových řetězců rychlého občerstvení. Pro naše týmy hledáme spolehlivé spolupracovníky v podnicích po celé České republice. Každá restaurace nabízí benefity navíc, které se mohou lišit podle lokality či pracovní pozice. Rádi vám vše představíme na osobním pohovoru.
Náplň práce
Jako Accounting Supervisor budete nápomocni při dohledu nad finančními aspekty a účetními funkcemi společnosti. Vaší primární úlohou bude udržovat finanční integritu, zajišťovat dodržování předpisů, poskytovat finanční informace pro rozhodování a přispívat k celkovému úspěchu a udržitelnosti společnosti.
Odpovědnosti:
- Zajištění přesné a včasné přípravy účetních závěrek, včetně rozvahy, výkazu zisků a ztrát a výkazu peněžních toků, v souladu s účetními standardy (local GAAP),
- Koordinace s interními a externími auditory, zajištění včasného dokončení auditů a implementace doporučení k řešení jakýchkoli zjištěných problémů,
- Dohled nad daňovým plánováním, dodržováním předpisů a vykazováním, zajišťováním dodržování daňových předpisů, spolupráce na přípravě přiznání k Dani z příjmů a příprava přiznání k DPH a dani z nemovitosti,
- Vypracování a udržování účetních zásad, postupů a vnitřních kontrol k zajištění souladu s regulačními požadavky na ochranu majetku společnosti,
- Dohled a řízení účetního týmu, delegování odpovědností, poskytování poradenství a dohled nad jeho prací s cílem zajistit přesné a efektivní finanční operace.
Požadovaná kvalifikace:
- Bakalářský titul v oblasti účetnictví/financí
- Min. 3 roky praxe v oblasti účetnictví a/nebo financí
- Anglický jazyk - úroveň pokročilý B2
- Microsoft office - úroveň pokročilý
- Znalost US GAAP/IFRS výhodou
- CPA (certifikovaný účetní) nebo rovnocenná certifikace výhodou
- Zkušenost s vedením menšího týmu podřízených
Osobnostní předpoklady:
- Dovednosti v oblasti řízení změn a zlepšování procesů
- Dobré počítačové dovednosti, zejména v Excelu
- Zkušenosti s prací v týmu
- Silné analytické schopnosti a kritické myšlení
- Komunikační dovednosti
Co nabízíme?
- Příležitost pracovat pro jeden z největších řetězců na světě.
- Komplexní balíček benefitů, který zahrnuje: příspěvek na mobilní telefon, příspěvek na vzdělávání a volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, příspěvek na stravování, pružnou pracovní dobu, notebook, příspěvek na dopravu a mnoho dalších...
- Bezplatné služby odborného psychologického poradenství zaměřené na podporu celkové pohody a duševního zdraví
- Finanční bonus za doporučení kandidáta
- Kurzy anglického jazyka
- Multisport karta
- Možnost práce z domova
- 3 dny sick days ročně
- 25 dnů placené dovolené pro každého
- Příležitosti k růstu
- A spousta drobností během roku
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- 13., případně 14. plat
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění



