- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Zajímá tě kvalita, nové technologie a práce, která má reálný dopad? Umíš komunikovat napříč odděleními a držet projekt pod kontrolou od startu až po finální výstup? Pak čti dál – možná hledáme právě tebe!
Hledáme detailistu, který má blízko ke kvalitě i zákazníkům – přidej se k nám jako:
CUSTOMER QUALITY ENGINEER
* Budeš koordinovat nové zakázky z pohledu kvality – od přijetí až po finální schválení všech potřebných výstupů
* Staneš se hlavním spojovacím článkem mezi zákazníkem a interním týmem ohledně požadavků na kvalitu
* Zapojíš se do projektových týmů a pomůžeš nastavit správné procesy od začátku
* Dohlédneš na zavedení a dodržování specifických požadavků zákazníka v praxi
* Budeš mít na starosti kontrolní plány, vzorkování, záznamy o kvalitě i katalogy vad
* Poneseš odpovědnost za kvalitu produktů a výsledky spojené s daným projektem
* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* Zkušenosti s řízením kvality alespoň 3 roky ve výrobní společnosti!
* Schopnost domluvit se anglicky – ideálně na úrovni B2
* Znalost práce na PC (MS Office), ŘP sk. B
* Komunikační schopnosti, důslednost a orientaci na zákazníka
* Férové finanční ohodnocení odpovídající tvým zkušenostem a přínosu
* Výběr z několika forem stravování – od závodní jídelny po příspěvek na obědy, káva, čaj a drobné občerstvení na pracovišti
* Možnost pracovat flexibilně a upravit si začátek či konec pracovní doby
* Volnost napracovat si hodiny podle potřeby
* Prémie a bonusy za výkony i za výsledky projektů
* Příspěvek na dojíždění
* Podpora při sportovních a volnočasových aktivitách (sport, kultura, relax)
* Přispíváme i na tvou budoucnost – formou příspěvku na penzijní nebo životní pojištění
* Pracovní notebook a telefon k dispozici
* Možnost být u zrodu nového projektu a ovlivnit jeho směřování
* Tým, který drží spolu a nezkazí žádnou legraci
* Místo pracoviště: Břeclavsko
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.