- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Zajímá tě kvalita, nové technologie a práce, která má reálný dopad? Umíš komunikovat napříč odděleními a držet projekt pod kontrolou od startu až po finální výstup? Pak čti dál – možná hledáme právě tebe!
Hledáme detailistu, který má blízko ke kvalitě i zákazníkům – přidej se k nám jako:
CUSTOMER QUALITY ENGINEER
* Budeš koordinovat nové zakázky z pohledu kvality – od přijetí až po finální schválení všech potřebných výstupů
* Staneš se hlavním spojovacím článkem mezi zákazníkem a interním týmem ohledně požadavků na kvalitu
* Zapojíš se do projektových týmů a pomůžeš nastavit správné procesy od začátku
* Dohlédneš na zavedení a dodržování specifických požadavků zákazníka v praxi
* Budeš mít na starosti kontrolní plány, vzorkování, záznamy o kvalitě i katalogy vad
* Poneseš odpovědnost za kvalitu produktů a výsledky spojené s daným projektem
* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* Zkušenosti s řízením kvality alespoň 3 roky ve výrobní společnosti!
* Schopnost domluvit se anglicky – ideálně na úrovni B2
* Znalost práce na PC (MS Office), ŘP sk. B
* Komunikační schopnosti, důslednost a orientaci na zákazníka
* Férové finanční ohodnocení odpovídající tvým zkušenostem a přínosu
* Výběr z několika forem stravování – od závodní jídelny po příspěvek na obědy, káva, čaj a drobné občerstvení na pracovišti
* Možnost pracovat flexibilně a upravit si začátek či konec pracovní doby
* Volnost napracovat si hodiny podle potřeby
* Prémie a bonusy za výkony i za výsledky projektů
* Příspěvek na dojíždění
* Podpora při sportovních a volnočasových aktivitách (sport, kultura, relax)
* Přispíváme i na tvou budoucnost – formou příspěvku na penzijní nebo životní pojištění
* Pracovní notebook a telefon k dispozici
* Možnost být u zrodu nového projektu a ovlivnit jeho směřování
* Tým, který drží spolu a nezkazí žádnou legraci
* Místo pracoviště: Břeclavsko

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.