- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Budete se věnovat zpracování obchodních nabídek včetně kalkulací cen na základě dodaných podkladů (výkaz výměr aj.), přípravě a vypracování smluvních vztahů (smlouva o dílo, o budoucí smlouvě o dílo aj.) se subdodavateli, vést příslušnou administrativu dle norem ISO a dalších vnitřních předpisů, spolupracovat při přípravě a realizaci dokumentace realizovaných projektů, připravovat podklady pro fakturaci zakázek a podílet se na ostatní činnosti obchodního oddělení.
Budete zodpovídat za plynulost zajištění dodávek na jednotlivé projekty (stavebního rázu) a průběžné sledování jejich aktuálního stavu, zajišťovat včasné předávání dispozic oddělení autodopravy (výkaznictví). Náplní práce bude i problematika inventarizace zásob dle vydaných opatření.
Pracovní pozice je vhodná pro uchazeče se SŠ vzděláním elektro, jež by se rád realizoval v oblasti obchodu dle výše uvedené specifikace. Místo je vhodné i pro uchazeče na začátku profesní kariéry s krátkodoboru odbornou praxí s obdobným zaměřením.
Při výkonu práce využijete
SŠ vzdělání elektrotechnického směru
ŘP sk. B (aktivní řidič)
znalost práce na PC (MS Office)
schopnost pracovat v týmu i samostatně
pečlivý a zodpovědný přístup k práci
kultivovaný projev (kontakt se zákazníky) a velmi dobrou schopnost komunikace
Zaměstnavatel nabízí
uplatnění ve stabilní společnosti
pestrou pracovní náplň
motivující finanční odměnu
inovativní pracovní prostředí
profesní vzdělávání aj.
Info o zaměstnavateli
společnost sídlící v Plzni, která podniká v oboru technologické výstavby v oblastech zabezpečovací techniky pro kolejové dráhy, telekomunikací a přenosu dat

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.