- 39 690 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Budete se věnovat zpracování obchodních nabídek včetně kalkulací cen na základě dodaných podkladů (výkaz výměr aj.), přípravě a vypracování smluvních vztahů (smlouva o dílo, o budoucí smlouvě o dílo aj.) se subdodavateli, vést příslušnou administrativu dle norem ISO a dalších vnitřních předpisů, spolupracovat při přípravě a realizaci dokumentace realizovaných projektů, připravovat podklady pro fakturaci zakázek a podílet se na ostatní činnosti obchodního oddělení.
Budete zodpovídat za plynulost zajištění dodávek na jednotlivé projekty (stavebního rázu) a průběžné sledování jejich aktuálního stavu, zajišťovat včasné předávání dispozic oddělení autodopravy (výkaznictví). Náplní práce bude i problematika inventarizace zásob dle vydaných opatření.
Pracovní pozice je vhodná pro uchazeče se SŠ vzděláním elektro, jež by se rád realizoval v oblasti obchodu dle výše uvedené specifikace. Místo je vhodné i pro uchazeče na začátku profesní kariéry s krátkodoboru odbornou praxí s obdobným zaměřením.
Při výkonu práce využijete
SŠ vzdělání elektrotechnického směru
ŘP sk. B (aktivní řidič)
znalost práce na PC (MS Office)
schopnost pracovat v týmu i samostatně
pečlivý a zodpovědný přístup k práci
kultivovaný projev (kontakt se zákazníky) a velmi dobrou schopnost komunikace
Zaměstnavatel nabízí
uplatnění ve stabilní společnosti
pestrou pracovní náplň
motivující finanční odměnu
inovativní pracovní prostředí
profesní vzdělávání aj.
Info o zaměstnavateli
společnost sídlící v Plzni, která podniká v oboru technologické výstavby v oblastech zabezpečovací techniky pro kolejové dráhy, telekomunikací a přenosu dat
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?