- 39 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: AKORD, Nám. SNP 1, Ostrava – Zábřeh
Kontakt: emailem
Požadujeme: minimálně vyšší odborné vzdělání, vytříbené komunikační dovednosti v mluvené i písemné formě, schopnost proaktivního jednání s klienty, samostatnost, spolehlivost, čistý trestní rejstřík
Náplň práce: kompletní jednání s obchodními klienty: zjištění požadavků a potřeb, dojednání smluvních podmínek, organizační zabezpečení objednané akce včetně zavedení požadavků do organizačního systému, dohled nad průběhem akce, konečné vyúčtování akce a její zhodnocení
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, stravenky, penzijní připojištění, mobil, moderní a zajímavé pracovní prostředí, možnost kulturního vyžití

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.