MANAŽER SPRÁVY PRIVÁTNÍHO MAJETKU (90. - 100.000 Kč)

Brno
90.000 – 100.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost AC Jobs, s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

AC Jobs, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Jsme přední specialisté v oblasti správy privátního a rodinného majetku s dlouholetými zkušenostmi a spravovanými aktivy v řádu desítek miliard korun. Nabízíme unikátní příležitost připojit se k elitnímu týmu profesionálů a podílet se na komplexní péči o majetek nejbohatších rodin v Česku a na Slovensku.

MANAŽER SPRÁVY PRIVÁTNÍHO MAJETKU (90. - 100.000 Kč)

Náplň práce:

*Komplexní správa a rozvoj privátního majetku ve spolupráci s partnery.
*Podpora při nastavení a poskytování individuálních právních, daňových, účetních, finančních a concierge služeb.
*Monitorování, analýza a reporting výkonu spravovaných aktiv.
*Příprava ekonomických analýz pro strategická rozhodnutí.
*Spolupráce s poradci a auditory k zajištění právní, daňové a účetní compliance.
*Spolupráce s klienty při plánování dědictví, nástupnictví a předávání majetku.

Co od Vás očekáváme:

*Zkušenosti se správou majetku pro ultra high-net-worth klienty (UHNWI).
*Dobrá znalost prostředí Family Office nebo privátního bankovnictví
*Excelentní komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti.
*Schopnost analyzovat komplexní finanční data a tvořit dlouhodobé strategie.
*Rychlou adaptaci na tržní změny a proaktivní přístup
*Znalost anglického jazyka na velmi dobré úrovni.
*Výbornou znalost MS Office.

Co Vám můžeme nabídnout:

*Členství v prestižním týmu expertů.
*Spolupráci s elitou českého a slovenského businessu a významnými investičními skupinami.
*Atraktivní finanční ohodnocení a řadu zajímavých benefitů.
*Prostor pro osobní růst, kariérní postup a seberealizaci.
*Stravenky.
*Multisport kartu, vzdělávací programy.
*25 dní dovolené, sick days.
*Moderní a exkluzivní pracovní prostředí v centru Brna s výbornou dostupností.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Brno Brno
  • 42 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. listopadu
PRECOFERT s.r.o. | PRECOFERT s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 45 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 2. ledna
Amazing Medical, s.r.o. | Amazing Medical, s.r.o. | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • 70 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 5. března
UNIFRAX s.r.o. | UNIFRAX s.r.o. | Pozorka, Dubí Pozorka, Dubí
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Randstad HR Solutions s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Česká spořitelna, a.s., Partners Financial Services, a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., AZ SERVIS, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., SMS finance, a.s., Jan Holínka, HANYA corporation s.r.o., Petr Havlík, SLUTO s.r.o., ROMAN HORNYCH, 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Soukromá klinika LOGO s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Manažer / manažerka IT bezpečnosti, Specialista / specialistka IT, Technik / technička IT, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Prodejce / prodejkyně vozů, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Celá ČR, Modřice, Štýřice, Brno, Trnitá, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

analýza audit zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT