- 85 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti ve finančním účetnictví a vzdělání ekonomického zaměření? Ovládáte angličtinu slovem i písmem a chcete pracovat na pozici, kde budete mít možnost Vaše jazykové znalosti pravidelně využívat ? Máte zkušenosti s účtováním závazků a pohledávek? Chcete pracovat v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí a mít jistotu stabilního zázemí?
Pak mi pošlete životopis v angličtině a přidejte se do týmu na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ S AJ
* Účtování závazků a pohledávek
* Správa nástroje pro vyúčtování cestovních výdajů
* Zpracování měsíčních závěrek
* Zaúčtování a evidence přijatých plateb
* Zpracování a hlídání bankovních plateb
* Min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Velmi dobrou znalost anglického jazyka
* 2-3 roky zkušeností na obdobné pozici
* Znalost ERP systémů, Oracle velkou výhodou
* Pokročilou znalost MS Excel
* 13.plat
* 25 dní dovolené
* Osobní ohodnocení ke mzdě
* Flexibilní pracovní dobu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Kafetérii
* Stravenkový paušál
* Příspěvek na dopravu
* Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce - Praha 9
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?