- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Baví Vás organizování, zařizování a komunikace v cizích jazycích?
Chcete pracovat pro stabilní mezinárodní úspěšnou společnost?
Chcete mít samostatnou a zodpovědnou práci?
Pak by Vás mohla zajímat nabídka našeho významného klienta, mezinárodní společnost, která hledá schopnou a zodpovědnou asistentku s AJ nebo NJ.
Jaká by byla Vaše náplň práce a zodpovědnosti?
Administrativní a organizační podpora
Překlady a tlumočení
Vedení a organizace pracovního diáře nadřízeného
Dojednávání schůzek, porad a jednání
Příprava zápisů z jednání a hlídání dodržování plnění zde zadaných úkolů
Komunikace odděleními napříč firmou
Rezervace hotelů, letenek, restaurací
Vyřizování korespondence a telefonátů
Příprava dokumentů, prezentací, podkladů pro jednání
Samostatné plnění zadaných úkolů a povinností
Jaký je ideální kandidát, co od něj očekáváme a předpokládáme?
SŠ/VŠ vzdělání
Praxe na obdobné pozici alespoň v délce 2 let v FMCG nebo retailu
Výbornou znalost českého jazyka a zároveň aktivní znalost angličtiny slovem i písmem nebo němčiny
Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
Týmovost, organizovanost, samostatnost
Reprezentativní chování a vystupování
Pokročilá znalost práce na PC, především MS Office
ŘP sk. B – aktivní řidič
Co náš klient může nabídnout?
Zázemí stabilní a úspěšné mezinárodní společnosti
Každodenní využívání Aj nebo Nj – nadřízeným je cizinec
Samostatnou, zodpovědnou a kreativní práci
Motivující pracovní i platové podmínky
Možnost čerpat firemní benefity (např. 5 týdnů dovolené, příspěvky na stravování, příspěvek na penzijní/životní pojištění po 1 roce spolupráce, zvýhodněný mobilní tarif u O2, podpora zdraví zaměstnanců – různé vitamíny se slevou 30–70%, vánoční poukázky, slevy na zájezdy pořádané CK Exim Tours..apod.)
Nástup možný ihned nebo dohodou
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?