- 31 570 – 40 250 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Připojte se k našemu týmu jako Manažer BOZP, PO a OŽP, kde využijete své odborné znalosti k vytvoření bezpečnějšího pracovního prostředí.
Hledáme zkušeného profesionála, který se bude věnovat prevenci rizik, školení zaměstnanců a správě systému bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Pokud máte vášeň pro BOZP, zkušenosti s legislativou, praxi v oboru a komunikativní angličtinu, hledáme právě vás!
- provádění školení zaměstnanců v oblasti BOZP, PO a OŽP
- řízení systému, pravidelné kontrolní činnosti a zajištění dodržování předpisů
- řešení problematiky pracovních úrazů, prevence nemocí z povolání a dalších rizik
- vedení a správa dokumentace, včetně hlášení odpadů v systému ISPOP
- provádění interních auditů QEMS
- poskytování odborného poradenství
- odbornou způsobilost v prevenci rizik dle zákona č. 309/2006 Sb
- odbornou způsobilost v požární ochraně (OZO nebo požární technik) dle zákona č. 133/1985 Sb
- znalost legislativy a požadavků v oblasti BOZP, PO a životního prostředí
- interní auditor dle ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001
- prokazatelnou praxi minimálně 3 roky v oblasti BOZP, PO a odpadového hospodářství
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- znalost práce v MS Office
- řidičský průkaz sk. B
- 25 dnů dovolené
- 3 sick days
- příspěvek na stravování
- automobil i k soukromým účelům
- telefon, notebook
- zvýhodněné služby u našeho mobilního operátora
- multisport karta
- možnost osobního rozvoje a vzdělávání
- jazykové kurzy
- odměna za doporučení zákazníka
- dárek při významných životních událostech
- teambuildingy
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.