- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do týmu našeho významného klienta mezinárodní výrobní automotive společnosti s působností na trhu více než sto let, hledáme samostatného kandidáta na pozici Specialista BOZP s praxí v oboru.
Jaká bude Vaše náplň práce?
Hodnocení rizik na pracovištích ve spolupráci s vedoucími pracovišť
Evidence o pracovních úrazech, požárech a jiných incidentech a jejich příčinách
Včasné ohlášení pracovních úrazů a požárů na příslušné orgány SOD a na centrálu
Školení zaměstnanců
Pravidelné kontroly BOZP a PO na pracovištích včetně kontroly plnění nápravných opatření
Nařizování a odstranění zjištěných nedostatků a doporučuje vhodná nápravná opatření
Kooperace s týmem HR, na řešení rizik spojených s pracovně lékařskými prohlídkami (správa formuláře prohlídek, revize rizik prohlídek uvedených v Nugget a další).
Jak si Vás představujeme?
Praxe na obdobné pozici
Znalost MS Office
Odborně způsobilá osoba v prevenci rizik dle zákona č. 309/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů
Technik požární ochrany dle zákona č. 133/1985 Sb. ve znění pozdějších předpisů
BOZP a PO školení
Co Vám nabízíme?
Kariérní růst a odpovídající finanční ohodnocení
Bonusy, prémie a příspěvek na penzijní připojištění
25 dní placené dovolené
Flexibilní pracovní doba 37,5 hodiny/týden
Pokud máte zájem o tuto pracovní příležitost, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis.
S pozdravem,
Alexandra Konfálová
HR Konzultant
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?