- Plný úvazek

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
CHCEŠ PRÁCI SE SKVĚLÝM PŘÍJMEM, ALE I HODNOTAMI? - BUĎ SOUČÁSTÍ ROZJEZDU NOVÉ ČESKÉ BANKY!
Zajímá tě práce, ve které si bez ohledu na situaci ve světě vyděláš stabilní peníze? Dává ti smysl pomáhat lidem ve svém okolí? Navíc s přesahem do vize, která může mít dopad na stav celé naší společnosti. Chceš mít pod kontrolou své peníze a naučit to i klienty? Chceš se v životě posouvat a mít možnost dlouhodobě kariérně růst?
Pak hledáme právě tebe!
Nově vznikající poradenská a bankovní pobočka Partners Banka v BOSKOVICÍCH hledá nové kolegy pro obsluhu stávajících i nových klientů. A stejně tak ocení posily i v zázemí pobočky v back office na administrativních či asistentských pozicích. Současně již hledáme i úvěrové a neživotní specialisty a střední management."
Co od tebe očekáváme?
Co ti můžeme nabídnout?
Můžeš se u nás ucházet o následující pozice:
Nezáleží na tom, pokud nejsi zrovna profesionál, díky našemu speciálnímu zaškolovacímu programu máš velkou šanci se jim stát!
Pošli nám svůj životopis a my se s tebou rádi osobně potkáme!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?