- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Hledáme novou posilu do našeho ACE týmu – Pracovník klientského servisu!
Zajímá tě sport a chceš se podílet na tvorbě oblečení pro vrcholové sportovce? Přidej se k nám a staň se součástí týmu, který už 30 let obléká sportovní špičky po celém světě!
Co Tě u nás čeká?
Vaší hlavní náplní práce bude poskytování podpory našim zákazníkům a zajišťování jejich maximální spokojenosti. Budete průvodcem našich zákazníků při plnění jejich přání. Budete mít možnost být součástí dynamického týmu.
Co od Tebe očekáváme?
o Skvělé komunikační dovednosti a proklientský přístup
o Dobrá znalost MS Office (Word, Excel) a Google Workspace
o Znalost Angličtiny, Němčiny je u nás velkou výhodou
o Zájem o sport ti u nás hraje do karet!
Proč se Ti u nás bude líbit?
o Odpovídající mzdové ohodnocení (nástupní mzda: 30.000,– Kč, po zaškolení navýšení)
o Příspěvek na stravování, prémie
o HPP na 8 hodin, ale s flexibilní pracovní dobou, abys mohl/a skloubit práci s osobním životem, přesto je zákazník pořád na prvním místě
o Přátelský kolektiv a prostředí, kde si každý váží svých kolegů
Pokud tě tahle výzva zaujala, neváhej a pošli nám svůj životopis na Odpovědět na inzerát.
Kontakt: Jiří Blanický Tel.: zobrazit tel. číslo ACE sport s.r.o., Sedláčkova 472/6, Písek 397 01
Těšíme se, že tě poznáme!
Zaměstnanecké výhody:
příspěvek na stravování, prémie
ACE SPORT s.r.o.
Sedláčkova 472/6
397 01 Písek
IČO: 63887355
Datová schránka: s96i2pv
Další informace:
GPS: 49.313764917535,14.160355573562,
S-JTSK: -773417.97 -1125642.16,
RUIAN: 5526426
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?