- 65 000 Kč
- Plný úvazek
POŽADUJEME: min. SŠ s matur.a praxí min. 2 roky v jakémkoliv oboru; čistý výpis z RT;velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office);zákl.znalost Zák.práce; všeob.přehled;komunikativnost a velmi příjemné, vstřícné vystupování; pečlivost.
NÁPLŇ PRÁCE: kompletní zajištění lidských zdrojů a pers.záležitostí;sběr, evidence a zpracování dat o uchazečích a zaměstnancích a aktivní komunikace s nimi;organizace výběr.řízení;uzavírání pracovněpráv.smluv;komunikace s orgány st.správy ve vztahu k pers.záležitostem;obsazování volných míst a další admin.a pers.práce související s náborem, nástupem a ukončením prac.poměru;vstupní školení BOZP, PO a jejich evidence; zpracování a třídění dokumentů z oblasti personalistiky;org.chodu kanceláře správy firmy; a další operativní úkoly dle nadřízeného.NABÍZÍME: zázemí stabilní dlouholeté společnosti; nástupní mzdu 1 rok 32 000 Kč, 2 rok 35 000 Kč, 3 rok 38 000 Kč;příspěvek na penzij.připojištění po 12-ti měsících trvání poměru u nás;možnost využívat firemní fitness;k dispozici: služební telefon. Prac.doba jednosměnná dle provozní doby firmy PO,ÚT,ČT 8:30–16:30, ST 8:30–18:30, PÁ 8:30–15:00.V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mail: e-mail přes , v předmětu e-mailu uveďte „PRACOVNÍK KLIENTSKÉHO SERVISU – personalista".Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.