- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Víte jaký je rozdíl mezi mzdou a platem? ČSSZ, OSSZ, FÚ, ZP, ELDP…známé zkratky? Paráda, pak právě Vás hledáme…"
Pro našeho klienta, výrobní společnost v Mladé Boleslavi, hledáme zkušenou mzdovou účetní.
Pracovní náplň:
Komplexní zpracování mzdové agendy pro výrobní závod (200 zaměstnanců).
Práce v systému Target – zkušenost výhodou, ale rádi Vás zaučíme.
Komunikace s úřady a příslušnými institucemi v souvislosti s přidělenou agendou (správa soc. zabezpečení, zdravotní pojišťovny, finanční úřad…).
Provádění měsíčních a ročních závěrek, vyúčtování zálohové a srážkové daně z příjmů, zpracování evidenčních listů důchodového pojištění a s tím spojené administrativy.
Komunikace se zaměstnanci a aktivní spolupráce s kolegy personalisty.
Roční zúčtování daně z příjmu.
Co by měl/a náš nový kolega/kolegyně mít a znát?
SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru.
Zkušenost s kompletním vedením mezd.
Výborná znalost mzdové a daňové problematiky.
Znalost platné legislativy (daně, sociální a zdravotní pojištění).
Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, ochotu učit se a profesionální vystupování.
Výborné komunikační a organizační schopnosti.
A proč jít pracovat právě k nám?
Jsme česká, stabilní a neustále se rozvíjející společnost.
Můžeme nabídnout jistoty, fajn pracovní kolektiv a možnost dalšího profesního rozvoje.
5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí, k tomu přidáme příspěvek na stravování a dopravu.
Svým zaměstnancům věříme a proto u nás budete mít flexibilní pracovní dobu a možnost občasného HO.
O Vaší mzdě si pohovoříme při osobním setkání, ale šikovné a spolehlivé kandidáty zaplatit umíme.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?