- 34 000 – 36 500 Kč
- Zkrácený úvazek
Kvalifikační předpoklady:
Ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru architektury a urbanismu; výhodou je platná autorizace §17 zákona č. 360/1992 (v platném znění zákona č.150/2004 Sb.); schopnost práce v různých měřítkách a fázích, od urbanistické koncepce po architektonický detail, od formulace zadání po aktivní účast při realizaci; dobrý přehled v zadávání a vedení projektů, veřejných zakázkách, architektonických soutěžích; aktivní zájem o kultivaci prostředí a environmentální aspekty stavební činnosti; schopnost prezentovat, porozumět ostatním, argumentovat, přesvědčit, obhájit, nadchnout, spolupracovat a vytvářet konstruktivní atmosféru.
Popis vykonávané práce:
Komplexní urbanisticko-architektonická činnost ve všech měřítkách a fázích, od urbanistické koncepce po architektonický detail, od formulace zadání po aktivní účast při realizaci. Příprava a zajištění koncepčních dokumentů města: urbanistické a architektonické koncepce; manuály a standardizace mobiliáře, povrchů apod. Příprava investičních záměrů: spolupráce s uživateli, příslušnými útvary magistrátu, příp. organizacemi zřízenými městem při formulaci zadání investičních záměrů; zpracování prověřovacích studií; kompletace potřebných podkladů; příprava stavebního programu a zajištění odhadu investičních nákladů; návrh způsobu výběru zpracovatele projektové dokumentace; příprava a administrace architektonických soutěží. Návrhy drobné architektury a úprav veřejného prostoru. Konzultace a vyjádření k investičním záměrům: konzultace pro zástupce města, pro komise a výbory města a ostatní složky města v oblasti urbanismu, tvorby veřejných prostranství a architektury; vyjádření k majetkoprávním úkonům projednávaných v orgánech města z hlediska jejich dopadu v oblasti urbanismu, tvorby veřejných prostranství a architektury; posuzování rozvojových projektů dalších subjektů a příprava stanovisek za město; zastupování města z hlediska urbanismu a architektury při jednání s odbornou i laickou veřejností; koordinace spolupráce s vysokými školami a výzkumnými institucemi (např. TU Liberec aj.) z hlediska urbanismu, veřejného prostoru a architektury. Osvětová činnost v oblasti architektury a urbanismu.
Kontakt na výběrovém řízení. Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?