Referent/Referentka Odboru Kancelář Vedení Města

Třinec
do 31.360 Kč

TŘ z:13/11/2025
Místo výkonu práce: statutární město Třinec
Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.)
Platové zařazení: 9. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.)
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Pracovní poměr: doba neurčitá
Charakteristika vykonávané práce:

  • zajišťování administrativní a organizační podpory tajemnice magistrátu a sekretariátu kanceláře vedení města. Spolupráce při přípravě a realizaci komunikačních a PR aktivit města, včetně tvorby a správy příspěvků na sociálních sítích (Facebook, Instagram). Příprava podkladů pro články a prezentační materiály, včetně jednoduché grafické úpravy. Vykonávání publicistické činnosti podle stanovených pokynů a postupů, zahrnující výtvarné, grafické, fotografické a technické úkony.

Platové podmínky:

  • platová třída 9. – základní platový tarif od 31.360 Kč (zaručený plat), možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce.

Nabízíme:

  • jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu.

Jiné požadavky:

  • znalost problematiky územního samosprávného celku a orientace v oblasti veřejné správy výhodou,
  • komunikační dovednosti, spolehlivost, odpovědnost, schopnost týmové spolupráce, flexibilita a schopnost efektivně reagovat na ad hoc úkoly,
  • kreativita, cit pro estetiku, výborná znalost češtiny, bezchybný písemný projev,
  • znalost práce na platformě – Facebook, Instagram,
  • pokročilá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint),
  • výhodou znalost grafických nástrojů (např. Canva),
  • řidičský průkaz sk. B.

Přílohy přihlášky dle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem.

Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Předpokládaný nástup:

  • od 01.01.2026 nebo dle dohody.

Postup pro podání přihlášky:
Přihlášku s požadovanými doklady je nutné doručit na Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec, nejpozději do 11.12.2025 do 14:30 hodin. Přihlášku lze doručit osobně na podatelnu, poštou, prostřednictvím datové schránky (ID DS: 4anbqsj) nebo e-mailem na adresu e-mail přes odpovědní formulář. Zásilku nebo elektronickou zprávu označte textem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 21/2025“. V případě, že si uchazeč přeje zachovat důvěrnost své účasti, může podat přihlášku v uzavřené obálce s uvedeným označením
Další informace:
Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 17.12.2025.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy.
Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

SAPLER a.s. | SAPLER a.s. | Nové Město, Karviná Nové Město, Karviná
  • 28 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Moravská Ostrava, Ostrava Moravská Ostrava, Ostrava
  • 35 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. listopadu
Stolárna na statku s.r.o. | Stolárna na statku s.r.o. | Bílov, Nový Jičín Bílov, Nový Jičín
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
RIXO a.s. | RIXO a.s. | Vítkovice, Ostrava Vítkovice, Ostrava
  • 25 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Grafton Recruitment s.r.o., SH Job Partners s.r.o., Manuvia, a. s., organizační složka, Penta Hospitals CZ, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Trenkwalder a.s., SAPLER a.s., OBB stavební materiály, spol. s r.o., CDS - VIROPLASTIC CZ s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Ekodoma s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Česká spořitelna, a.s., Stolárna na statku s.r.o., VKUS-BUSTAN s.r.o., RIGHT INDICADA s.r.o., FERMAT CZ s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Statutární město Havířov, ARAMARK, s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, OHLA ŽS, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., První novinová společnost a.s., Jobs Contact Personal, s.r.o., RIXO a.s., Tesco Stores ČR a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Manažer / manažerka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Údržbář / Údržbářka, Správce / správkyně objektu, Uklízeč / Uklízečka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavební technik / technička, Sociální pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka kvality, Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Energetik / Energetička, Specialista / specialistka v energetice, Specialista / specialistka telekomunikací, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Vrátný / Vrátná, Kontrolor / kontrolorka kvality, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pracovník / pracovnice úklidové služby, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Ostrava, Rožnov pod Radhoštěm, Vyšní Lhoty, Nové Město, Karviná, Hrabová, Ostrava, Frýdek-Místek, Moravská Ostrava, Ostrava, Poruba, Ostrava, Martinov, Ostrava, Karviná, Bílov, okres Nový Jičín, Havířov, Celá ČR, Bohumín, Vítkovice, Ostrava

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.