- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Podporujeme řemeslníky, stavbaře, výrobce, a mnoho dalších oblastí podnikání v získávání nových klientů! Ověřeným dodavatelům přivádíme kvalitní zákazníky.
Společnost B2M.CZ, s.r.o. je už 20 let lídrem na trhu internetových poptávkových služeb v České a Slovenské republice. Naším hlavním cílem je pomáhat firmám a zákazníkům najít nejlepší dodavatele a zajišťovat tak výhodné nabídky pro obě strany. Naši zaměstnanci kontaktují klienty se zájmem o zadání poptávky zdarma, vysvětlují, jak celý proces funguje, a pomáhají poptávky zadávat. Díky našemu 70% podílu na trhu poptávek jsme jedničkou ve svém oboru.
Chcete se stát součástí dynamického týmu, který se stará o klienty s důrazem na kvalitu a férový přístup? Hledáme právě Vás!
• Telefonické uvítání nových klientů: Zodpovíte všechny jejich otázky ohledně našich služeb.
• Motivace k úhradě: Kontaktujete klienty po splatnosti a motivujete je k včasné úhradě plateb.
• Řešení klientských reklamací: Aktivně se zapojíte do procesu vymáhání plateb a zajištění spokojenosti našich klientů.
• Administrativní podpora: Budete zpracovávat dokumentaci a veškerou administrativu spojenou s tímto procesem.
• Samostatnost v řešení úkolů: Očekáváme, že budete schopni efektivně řešit zadané úkoly.
• Práce je vhodná pro každého, i pro ty, kteří nemají předchozí zkušenosti. Vše Vás rádi naučíme!
• Oceníme, pokud se nebojíte telefonování a práce s počítačem.
• Komunikační dovednosti: Dobré komunikační schopnosti jsou pro nás klíčové.
• Samostatnost, zodpovědnost a efektivita při zpracovávání zadané agendy.
• Stabilní a perspektivní zaměstnání: Průměrný měsíční výdělek ve výši 35 000 - 50 000 Kč.
• Příjemné pracovní prostředí: Pracujte v profesionálním týmu, kde je férový přístup samozřejmostí.
• Flexibilní pracovní doba: Pracovní doba 8:00–16:30, při splnění cílů máte možnost kratších pátků.
• Benefity: Stravenková karta, občerstvení během pracovní doby.
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Přidejte se k nám a pomozte nám vytvářet pozitivní zkušenosti pro naše klienty!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?