- Plný úvazek

Kalina Jakub, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Specialista vymáhání pohledávek
Máte již částečné zkušenosti s pohledávkami a chcete se dále v tomto oboru zdokonalovat?
Rádi telefonujete, komunikujete s lidmi a těší Vás dobrý pocit z výsledku Vaší práce?
Pak jste tu správně a my budeme rádi, když se budete společně s námi podílet na rozvoji našeho menšího kontaktního centra do kterého hledáme kolegy/kolegyně pro telefonickou správu pohledávek našeho nového online produktu.
Co bude spadat do Vaší náplně práce?
Efektivní telefonické inkaso pohledávek dle standardů společnosti
Pravidelné přijímání nových zákazníků do inkasního procesu
Kontaktování klientů telefonickou cestou
Správa agendy odprodejů pohledávek
Spolupráce s obchodním oddělením a ostatními odděleními společnosti
Běžná administrativa a evidence dat v interním systému
Jaké znalosti očekáváme a co by se Vám mohlo hodit?
SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
Samostatnost a efektivitu při zpracovávání zadané agendy
Dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti
Smysl pro detail, pečlivost, spolehlivost a trestní bezúhonnost
Dobrou znalost práce na PC (MS Office)
Praxe na obdobné pozici výhodou
Zkouška ČNB výhodou, pokud nemáte, bezplatně zajistíme.
Co Vám mimo jiné nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Motivující finanční ohodnocení: fixní mzda + bonusová složka
Aktivní podporu od nadřízených a všech kolegů
Práci v jednosměnném provozu Po – Pá v malém a přátelském kolektivu
Možnost kariérního i osobního růstu
Zaměstnanecké benefity – sickday, 25dní dovolené, Multisport karta, stravenky, firemní akce, pitný režim na pracovišti, v pátky zkrácená pracovní doba
Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?