Senior Recruiter (A13270)

Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Michaela Tryznová, zobrazit tel. číslo

O nás

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.

Popis

Hledáme recruitera do našeho týmu v Brně! 

Jste seniorní profesionál v oblasti recruitmentu a chcete přinášet inovativní řešení do náborových procesů? Máte zkušenosti s budováním vztahů s klíčovými klienty?

Dejte nám o sobě vědět a pomozte nám formovat budoucnost náboru napříč firmami!


Co vás na pozici čeká? 

  • Aktivní vyhledávání zaměstnanců dle nabízených pracovních pozic
  • Akvizice nových klientů
  • Komunikace s klienty
  • Administrativní práce spojená s náborem zaměstnanců
  • Vedení pohovorů
  • Tvorba inzerce
  • Spolupráce a předávání informací s ostatními kolegy

Požadujeme

Co požadujeme? 

  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • Zkušenosti s obchodem (akvizice, péče o klienta)
  • Dobré organizační schopnosti
  • Samostatnost
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • Schopnost týmové i zcela samostatné práce
  • Řidičský průkaz sk. B
  • AJ na úrovni B2

Nabízíme

Co vám za práci nabídneme? 

  • Zázemí úspěšné personální společnosti s dlouholetou tradicí
  • Zajímavé finanční ohodnocení a navazující systém finančních bonusů
  • Mobilní telefon + notebook
  • Příspěvek na stravování 130 Kč
  • Až 6 týdnů dovolené
  • Dotovanou jazykovou výuku - 80% 
  • Vzdělávací kurzy, věrnostní bonusy a další benefity

Sídlo firmy

HOFMANN WIZARD s.r.o.
Prešovská 201/4
301 00 Plzeň

IČO: 25236016
Datová schránka: mnuahg2
Další informace:
GPS: 49.746624,13.376006,
S-JTSK: -822526.69 -1069774.49, RUIAN: 24572586

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.