O nás
Jsme Click2Claim, s.r.o. 100% česká společnost s více než 13letou zkušeností na trhu, specializující se na komplexní cestovní asistenci s důrazem na leteckou dopravu. Naši dlouholetí partneři pocházejí z oblasti cestovního ruchu, bankovnictví a pojišťovnictví.
Náplň práce:
- Jste týmový hráč, který bude s klienty komunikovat telefonicky a emailem.
- Budete s námi občas držet pohotovost na telefonu mimo standardní pracovní dobu.
- Hledáme empatického a komunikativního člověka, který umí perfektně česky a má pokročilou úroveň angličtiny.
- Spolehlivost a dobrá organizace úkolů.
- Další jazyky a zkušenosti z cestovního ruchu nebo letecké dopravy jsou velkou výhodou.
Co od Vás očekáváme:
- Jste týmový hráč, který bude s klienty komunikovat telefonicky a emailem.
- Budete s námi občas držet pohotovost na telefonu mimo standardní pracovní dobu.
- Hledáme empatického a komunikativního člověka, který umí perfektně česky a má pokročilou úroveň angličtiny.
- Spolehlivost a dobrá organizace úkolů.
- Další jazyky a zkušenosti z cestovního ruchu nebo letecké dopravy jsou velkou výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Přátelský kolektiv
- Kanceláře v centru Prahy (Washingtonova 1567/25, Praha 1)
- Hrazená pohotovost na telefonu
- Práce na plný úvazek
- Směny 7 – 15 hodin nebo 9 – 17 hodin
- Firemní snídaně a teambuilding
- Možnost občasné práce z domova
- Bonusy a výkonnostní prémie
- Multisport karta nebo příspěvek na hromadnou dopravu
- Dovolená 4 týdny + 2 sick days
- Pitný režim na pracovišti
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Přátelské prostředí