- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho klienta v okrese Uherské Hradiště hledáme posilu do menšího týmu dispečinku.
Co Vás na této pozici čeká:
Organizace a plánování přepravních a distribučních procesů.
Koordinace činností mezi řidiči, sklady, zákazníky a dodavateli.
Řešení případných problémů, mimořádných situací a reklamací.
Zodpovědnost za administrativní záležitosti spojené s přepravou (faktury, přepravní listy, objednávky aj.).
Příprava pravidelných reportů.
Sledování nákladů na přepravu.
Co se od Vás očekává:
SŠ s maturitou.
Zkušenost na obdobné pozici (doprava, logistika) alespoň 2 roky.
Znalost SAP výhodou, nikoliv podmínkou.
Dobrá znalost MS Excel.
Smysl pro detail.
Orientace na zákazníka.
Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti.
Spolehlivost a zodpovědnost.
Benefity, které Vám nabízíme:
25 dnů dovolené.
Možnosti platového růstu.
Benefitní konto.
Příspěvek na důchodové připojištění.
Dotaci na dojíždění.
Akční balíčky pro zaměstnance.
Zvýhodněný tarif u mobilního operátora i pro rodinné příslušníky.
Program v oblasti vzdělávání a prevence zdraví.
Akce pro zaměstnance.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?