- Plný úvazek

První novinová společnost a.s. (PNS) patří mezi největší distributory tisku v Česku. Každý den doručuje noviny a časopisy na tisíce prodejních míst po celé republice. Kromě distribuce tiskovin poskytuje také služby v oblasti předplatného a logistiky, čímž zajišťuje, že se informace rychle a efektivně dostanou k českým čtenářům.
Baví Vás administrativní práce? Bez problémů ohlídáte potřebné termíny a zpracujete přehledy? Nebojíte se složitých situací, jelikož si se vším dokážete hravě poradit? Pokud ano, ozvěte se nám!
• administrativní podpora a kontrola spojená s distribucí
• příprava podkladů a zajištění zápisů z interních porad nebo jednání s klienty
• zpracování kontrolních přehledů pro manažery společnosti
• příprava a kontrolu podkladů pro faktury
• správa svěřených procesů
• zástup společnosti v komunikaci s externími i interními subjekty
• předávání důležitých informací
• se středoškolským vzděláním
• se smysl pro dobrou organizaci práce
• komunikativního a pečlivého
• s analytickými schopnostmi a logickým myšlením
• týmový hráče, ale i osobu, která sama zvládne řešení komplikovanějších situací
• budou se Vám hodit pevné nervy a vytrvalost, ale i laskavost a pochopení
• požadujeme uživatelskou znalost MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint, …)
• dlouhodobé a stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr
• flexibilní začátek a konec pracovní doby
• příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• pracovní dobu 37,5 hodiny týdně, 25 dní dovolené, 2 sick days, Multisport, příspěvek na penzijní pojištění, příspěvek na závodní stravování a další benefity
• dobrou dopravní dostupnost (MHD u areálu, možnost parkování u kancelářské budovy)
• nástup možný ihned
• místo výkonu práce: Paceřická 2773/1, Praha – Horní Počernice
Zaujala Vás naše nabídka? POŠLETE NÁM SVŮJ ŽIVOTOPIS a staňte se součástí našeho týmu!!!
Těšíme se na Vás
Náborové oddělení
První novinová společnost a.s.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?