Front Office Manager

Firma
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Do 5* hotelu v centru Prahy hledáme kolegyni/kolegu na pozici Front Office Manager, která/který by společně s naším týmem zajistila/zajistil našim hostům skvělý zážitek z pobytu v našem hotelu.

Náplň práce:

- zajištění bezproblémového chodu recepce a spolupráce s ostatními odděleními
- nábor, školení, kontrola a podpora zaměstnanců recepce, rozpis směn a zpracovávání docházek
- kontrola platebních procesů a hotelových tržeb
- kontrola rezervací na následující dny
- zajištění zásobení a vybavenosti recepce
- dohled nad dodržováním bezpečnosti práce a pracovních směrnic
- komunikace s hosty a řešení jejich individuálních požadavků
- analýza a odpovídání zpětných vazeb od hostů – online recenze

Co od Vás očekáváme:

- skvělé komunikační schopnosti
- praxe v oboru 
- znalost českého a anglického jazyka (další jazyk výhodou)
- profesionální a přátelské vystupování
- odolnost vůči stresu, časová flexibilita
- ochota učit se novým věcem

Co Vám můžeme nabídnout:

- práci na hlavní pracovní poměr
- možnost plánovat si směny a domluvit se se svým týmem
- místo pracoviště na Praze 1 v těsné blízkosti metra Florenc
- nástup možný ihned

Benefity

  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

NP48, s.r.o.
Holečkova 366/13
150 00 Praha

IČO: 07898223
Datová schránka: nsfv2cm
Další informace:
GPS: 50.077658,14.401368,
S-JTSK: -744366.93 -1043899.11, RUIAN: 22078215

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.