- 32 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Na trhu telemarketingu působíme již od roku 2006. Díky svým zkušenostem jsme se stali odborníky na služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu především v odvětví financí, pojišťovnictví, energetiky a mobilních operátorů. Velký důraz klademe na dlouhodobé partnerské vztahy s našimi klienty, kterým přinášíme individuální a efektivní řešení zákaznických služeb.
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka plánování provozu zákaznického centra. Na této pozici využijete zkušenosti z pozice operátora, koordinátora či supervizora v call centru, které ale nejsou podmínkou.
- Plánování směn pro cca 70 zaměstnanců s ohledem na výhledy našeho klienta.
- Analýza a vyhodnocování provozních dat.
- Budeš spolupracovat s vedoucími týmů na plánování směn.
- Vaším úkolem rovněž bude hledání prostoru pro zlepšení.
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Výborná znalost českého nebo slovenského jazyka.
- Pokročilá znalost MS Office.
- Komunikativnost, samostatnost (vše potřebné Vás samozřejmě naučíme), logické uvažování a organizační schopnosti.
- Fixní mzda, do které se budou promítat Vaše zkušenosti a znalosti, a navíc bonusy na základě tvých výsledků.
- Zlepšíte svoje analytické myšlení.
- Umožníme Vám kariérně vyrůst.
- Po zapracování možnost občasného HomeOffice.
- Dostanete neomezený tarif včetně neomezených dat za 94 Kč.
- Nabídneme Vám i levnější produkty pro Tvoje blízké.
- Kancelář v centru Brna.
- Káva a čaj na pracovišti.
- Multisport karta.
- Příspěvek na stravování 1 300 Kč / měsíc rovnou na Váš účet.
Pošlete nám Váš životopis, domluvíme si online pohovor a vše s Vámi probereme.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?