- 33 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Na trhu telemarketingu působíme již od roku 2006. Díky svým zkušenostem jsme se stali odborníky na služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu především v odvětví financí, pojišťovnictví, energetiky a mobilních operátorů. Velký důraz klademe na dlouhodobé partnerské vztahy s našimi klienty, kterým přinášíme individuální a efektivní řešení zákaznických služeb.
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka plánování provozu zákaznického centra. Na této pozici využijete zkušenosti z pozice operátora, koordinátora či supervizora v call centru, které ale nejsou podmínkou.
- Plánování směn pro cca 70 zaměstnanců s ohledem na výhledy našeho klienta.
- Analýza a vyhodnocování provozních dat.
- Budeš spolupracovat s vedoucími týmů na plánování směn.
- Vaším úkolem rovněž bude hledání prostoru pro zlepšení.
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Výborná znalost českého nebo slovenského jazyka.
- Pokročilá znalost MS Office.
- Komunikativnost, samostatnost (vše potřebné Vás samozřejmě naučíme), logické uvažování a organizační schopnosti.
- Fixní mzda, do které se budou promítat Vaše zkušenosti a znalosti, a navíc bonusy na základě tvých výsledků.
- Zlepšíte svoje analytické myšlení.
- Umožníme Vám kariérně vyrůst.
- Po zapracování možnost občasného HomeOffice.
- Dostanete neomezený tarif včetně neomezených dat za 94 Kč.
- Nabídneme Vám i levnější produkty pro Tvoje blízké.
- Kancelář v centru Brna.
- Káva a čaj na pracovišti.
- Multisport karta.
- Příspěvek na stravování 1 300 Kč / měsíc rovnou na Váš účet.
Pošlete nám Váš životopis, domluvíme si online pohovor a vše s Vámi probereme.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.