- 34 000 – 39 995 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Na trhu telemarketingu působíme již od roku 2006. Díky svým zkušenostem jsme se stali odborníky na služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu především v odvětví financí, pojišťovnictví, energetiky a mobilních operátorů. Velký důraz klademe na dlouhodobé partnerské vztahy s našimi klienty, kterým přinášíme individuální a efektivní řešení zákaznických služeb.
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka plánování provozu zákaznického centra. Na této pozici využijete zkušenosti z pozice operátora, koordinátora či supervizora v call centru, které ale nejsou podmínkou.
- Plánování směn pro cca 70 zaměstnanců s ohledem na výhledy našeho klienta.
- Analýza a vyhodnocování provozních dat.
- Budeš spolupracovat s vedoucími týmů na plánování směn.
- Vaším úkolem rovněž bude hledání prostoru pro zlepšení.
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Výborná znalost českého nebo slovenského jazyka.
- Pokročilá znalost MS Office.
- Komunikativnost, samostatnost (vše potřebné Vás samozřejmě naučíme), logické uvažování a organizační schopnosti.
- Fixní mzda, do které se budou promítat Vaše zkušenosti a znalosti, a navíc bonusy na základě tvých výsledků.
- Zlepšíte svoje analytické myšlení.
- Umožníme Vám kariérně vyrůst.
- Po zapracování možnost občasného HomeOffice.
- Dostanete neomezený tarif včetně neomezených dat za 94 Kč.
- Nabídneme Vám i levnější produkty pro Tvoje blízké.
- Kancelář v centru Brna.
- Káva a čaj na pracovišti.
- Multisport karta.
- Příspěvek na stravování 1 300 Kč / měsíc rovnou na Váš účet.
Pošlete nám Váš životopis, domluvíme si online pohovor a vše s Vámi probereme.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.