- 29 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
✅ Budete zařizovat mezinárodní kamionové přepravy
✅ Budete potřebovat zkušenosti z obdobné pozice a znalost AJ nebo NJ min. B1, výhodou znalost dalších jazyků - Ruština/Ukrajinština
✅ Vhodné pro kandidáty z okolí Roudnice nad Labem
V kanceláři nemusíte být každý den, pokud máte zkušenosti a umíte pracovat samostatně, cca 2x nebo 3x týdně můžete čerpat Home Office! Občas se ale musíte ukázat na pobočce v Roudnici.
💰 na nástupní mzdu cca od 45 až 60.000 Kč dle zkušeností
💰 13. plat, bonusy
💼 pestrou práci a fajn kolektiv
🛀 volno navíc, sick days
🏠 možnost Homeoffice cca 2x - 3x v týdnu nebo dle domluvy, notebook a telefon pro práci z domova
► koordinace přeprav MKD, VKD
► příjem objednávek
► vytěžování vozidel, prodej přeprav
► komunikace se zákazníky, dopravci, řidiči
► dohled nad zakázkami po celou dobu jejich průběhu - komunikace s řidiči a kontrola pohybu vozidel
► související administrativa, běžná denní operativa
✔ komunikativní znalost AJ/NJ (min. B1, znalost spedičních pojmů), další jazyky výhodou
✔ praxe na pozici dispečera/disponenta je PODMÍNKOU!
✔ dobré organizační schopnosti
✔ zodpovědnost, spolehlivost, pracovitost

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.