- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
Splnění kvalifikačních požadavků vzdělání a praxe dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Tyto kvalifikační požadavky splňuje fyzická osoba, která má: vysokoškolské vzdělání bakalářského studijního programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního nebo technického směru.
Přihlášku s požadovanými doklady doručí zájemce v listinné podobě osobně, popřípadě zašle poštou na adresu: Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu městského úřadu byla doručena nejpozději 14. června 2024 (pátek) do 12:00 hodin. Obálku označí zájemce „Výběrové řízení – referent/ka majetkové správy, investiční referent/ka a referent/ka energetiky“.
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou či datovou schránkou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem), nebudou akceptovány.
Podrobnější informace podá:
Luboš Kvasnička, vedoucí odboru komunálních služeb, dopravy a energetiky Městského úřadu Prachatice, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Marta Patrajová, vedoucí odboru kanceláře starosty Městského úřadu Prachatice,
tel. zobrazit tel. číslo , e-mail:
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
Vzor přihlášky lze stáhnout na adrese: www.prachatice.eu v sekci „Město – Volná pracovní místa“
Přílohy přihlášky budou uchazečům odeslány zpět společně s oznámením výsledku výběrového řízení. Přihláška zůstane ve složce výběrového řízení a bude s ní nakládáno v souladu se spisovým a skartačním řádem.
Město Prachatice si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu a bez udání důvodů či nevybrat žádného z uchazečů.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.