- 40 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Požadavky pro vznik pracovního poměru:
Splnění kvalifikačních požadavků vzdělání a praxe dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Tyto kvalifikační požadavky splňuje fyzická osoba, která má: vysokoškolské vzdělání bakalářského studijního programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního nebo technického směru.
Přihlášku s požadovanými doklady doručí zájemce v listinné podobě osobně, popřípadě zašle poštou na adresu: Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu městského úřadu byla doručena nejpozději 14. června 2024 (pátek) do 12:00 hodin. Obálku označí zájemce „Výběrové řízení – referent/ka majetkové správy, investiční referent/ka a referent/ka energetiky“.
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou či datovou schránkou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem), nebudou akceptovány.
Podrobnější informace podá:
Luboš Kvasnička, vedoucí odboru komunálních služeb, dopravy a energetiky Městského úřadu Prachatice, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Marta Patrajová, vedoucí odboru kanceláře starosty Městského úřadu Prachatice,
tel. zobrazit tel. číslo , e-mail:
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
Vzor přihlášky lze stáhnout na adrese: www.prachatice.eu v sekci „Město – Volná pracovní místa“
Přílohy přihlášky budou uchazečům odeslány zpět společně s oznámením výsledku výběrového řízení. Přihláška zůstane ve složce výběrového řízení a bude s ní nakládáno v souladu se spisovým a skartačním řádem.
Město Prachatice si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu a bez udání důvodů či nevybrat žádného z uchazečů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?