- 36 836 – 46 400 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Tajemnice Městského úřadu Strakonice vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
administrativní pracovník/pracovnice majetkového odboru
Druh práce: vyřizování administrativní agendy majetkového odboru, komplexní zajišťování spisové služby elektronicky a zajišťování doručování a provádění úkonů prostřednictvím datových schránek
Místo výkonu práce: Městský úřad Strakonice
Předpokládaný termín nástupu: dohodou (květen 2021)
Pracovní poměr: na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
Platové zařazení: platová třída 7 dle NV č. 341/2017 Sb., v platném znění
(příloha č. 1: 16 980 Kč – 24 780 Kč dle délky započitatelné praxe + příslušné příplatky)
V přihlášce dále uveďte kontakt (telefon, e-mail).
K přihlášce je nutno přiložit tyto doklady:
místo trvalého pobytu uchazeče
. číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení pobytu, jde–li o cizího státního občana
. datum a podpis uchazeče
V přihlášce dále uveďte kontakt (telefon, e-mail).
K přihlášce je nutno přiložit tyto doklady:
Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášek:
Písemné přihlášky se všemi požadovanými přílohami do výběrového řízení doručte osobně na podatelnu Městského úřadu Strakonice, nebo zašlete na adresu Městský úřad Strakonice, Velké náměstí 2, 386 01 Strakonice tak, aby na městský úřad byly doručeny nejpozději do 15.02.2021
Obálku označte heslem: „Výběrové řízení – MAJ – NEOTVÍRAT“.
Na přihlášky doručené po uvedeném termínu nebude brán zřetel.
Bližší informace na č. tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
Osobní údaje uchazeče jsou shromažďovány a zpracovávány za účelem výběrového řízení.
Veškeré zaslané dokumenty budou po ukončení výběrového řízení neúspěšným uchazečům neprodleně zaslány zpět.
Městský úřad Strakonice v souladu s čl. 13 obecného nařízení č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů informuje o zpracování osobních údajů uchazečů zveřejněním způsobem umožňujícím dálkový přístup na webových stránkách města http://www.strakonice.eu/gdpr
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče a právo výběrové řízení v libovolné fázi

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.