- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Kvalifikační požadavky: min. ukončené středoškolské vzdělání s maturitou – fotokopie dokladu
Předpoklady pro výkon práce:
o samostatnost, spolehlivost, pečlivost
o znalost zákona o účetnictví a navazujících předpisů
o znalost podvojného účetnictví a vzdělání ekonomického směru výhodou
o schopnost kolektivní spolupráce
o zdravotní způsobilost
o občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestu, ne starším než 3 měsíce
o znalost evidence majetku v příspěvkových organizacích výhodou
Základní popis činnosti:
o zajištění, organizace a provedení inventarizace majetku a závazků včetně zpracování inventurních soupisů a zápisů
o koordinace činností dílčích inventarizačních komisí
o odpovědnost za správnost, úplnost, průkaznost a oběh účetních dokladů, statistických výkazů a hlášení týkajících se majetku a jejich zpracování
o sestavování a dodržování odpisového plánu, výpočet účetních odpisů
o archivace účetních písemností
o evidence, zařazovaní a vyřazovaní majetku
Pracovní režim: jednosměnný (40 hodin týdně) – pružná pracovní doba
Plat: od 25 350 Kč dle dosažené praxe v oboru
Osobní příplatek: po zkušební době a dle pracovního výkonu až 10 000 Kč
Uzávěrka přihlášek je do 31.10.2025.
Nabízíme: Zázemí silné a stabilní příspěvkové organizace; práci s úvazkem 1; příjemné pracovní prostředí, odměňování dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění v návaznosti na vnitřní platový předpis; profesní růst; 5 týdnů dovolené; benefity do výši 6 000,–Kč, příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení; příspěvky z FKSP na rekreaci, masáže, sport
Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.