- Plný úvazek
Město Blatná vyhlašuje výběrové řízení na neúřednickou pracovní pozici referenta/referentky odboru majetku investic a rozvoje.
Předpokládaný termín nástupu: 1. 4. 2024 nebo dle dohody
Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou na plný úvazek
Platové zařazení: platová třída 9 (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), osobní ohodnocení po zapracování.
Pracovní náplň:
- Provádění kontroly průběhu stavebních prací u staveb menšího rozsahu investovaných městem.
- Zajišťování údržby a provádění oprav svěřených zařízení. Plánování a provádění pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení.
- Zabezpečování vnitřního hospodářsko-provozního chodu MěÚ.
- Zajišťování plánované činnosti v osadách města a spolupráce s předsedy osadních výborů.
- Požadavky na uchazeče:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- řidičské oprávnění skupiny „B“ (aktivní řidič).
- Výhodou je:
- vzdělání se zaměřením stavebního nebo technického směru,
- praxe ve stavebnictví,
- praxe při výkonu obdobných činností ve veřejné správě.
- Osobnostní předpoklady a jiné požadavky:
- občan ČR,
- fyzická osoba, která dosáhla minimálně 18 let,
- bezúhonnost,
- způsobilost k právním úkonům,
- psychická odolnost,
- zdravotní způsobilost,
- analytické a organizační schopnosti, logické myšlení, samostatnost,
- znalost práce na PC.
- Přihlášku je možno předkládat pouze v písemné formě a musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
- K přihlášce je nutné zvlášť přiložit tyto následující doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků a náplně práce,
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem,
- úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení (příloha ke zveřejněnému výběrovému řízení).
- Písemné přihlášky do výběrového řízení lze podávat v termínu do 29. 2. 2024 nejdéle do 15:00 hodin,
- na adresu: Městský úřad Blatná, tř. T. G. Masaryka 322, 388 01 Blatná nebo osobně na podatelnu MěÚ Blatná. Obálku označte heslem: „Výběrové řízení – referent/referentka odboru majetku investic a rozvoje“ a slovem NEOTEVÍRAT, dále ji opatřete jménem a adresou odesílatele. Podrobné informace podává pan Mgr. Bohumil Sýbek – vedoucí odboru majetku investic a rozvoje, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .
- Účastníci budou o dalším průběhu výběrového řízení písemně vyrozuměni nejpozději do 15. 3. 2024.
- Na přihlášky v obálkách neoznačených nebo označených jiným způsobem, či doručených po uvedeném termínu nebude brán zřetel. Dříve podané žádosti o zaměstnání nejsou považovány za přihlášky podle této výzvy a nebude na ně brán zřetel.
- Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit v libovolné fázi bez udání důvodů.