- 33 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil klienta:
Pro našeho váženého klienta, zavedenou a úspěšnou účetní společnost na Praze 4 hledáme, v rámci aktivního rozšiřování stávajícího týmu, nové kolegy / kolegyně na pracovní místa mzdových účetních.
Kromě velmi atraktivní polohy kanceláře v docházkové vzdálenosti od metra C na Praze 4 můžeme nabídnout i velmi dobrý pracovní tým kolegů, slušné mzdové ohodnocení a zajímavé benefity.
Aktivně hledáte zaměstnání, nebo zvažujete jeho změnu?
Zašlete nám svůj životopis, nebo alespoň kontakty na Vás, a můžeme si nezávazně popovídat o možnostech Vaší nové práce.
Tato pracovní pozice je velmi vhodná např. pro mzdové účetní s praxí z účetních firem, pro které je tato nabídka zajímavá jak mzdovým ohodnocením, tak zajímavými benefity ve firmě a celkovým přístupem společnosti.
Zareagujte, rádi si i s Vámi o možnosti práce popovídáme.
- zpracování komplexní mzdové agendy pro klienty
- u některých klientů pak také zadávání a zpracování dat (přihlášky, odhlášky, změny a další korespondence s úřady) + vedení personální a mzdové administrativy klientů
- příprava podkladů pro kontroly, zpracování operativní agendy klientů, reporting nadřízeným
- aktivní spolupráce s vedoucí mzdové účtárny
- práce ve mzdovém SW OKmzdy, Byznys a programech MS Excel a Word
- SŠ vzdělání s maturitou
- aktivní praxe se zpracováním kompletní agendy mzdového účetnictví
- dobrá znalost českých mzdových předpisů
- zájem o mzdovou problematiku a proklientský přístup
- aktivní znalost práce na PC - MS Office - Word, Excel
- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup k práci
- zodpovědnost, preciznost, flexibilita
- schopnost samostatné práce i práce v týmu
- znalost AJ - alespoň základy + schopnost přeložit si jednoduchý text na PC
- hlavní pracovní poměr + zajímavou práci pro úspěšnou českou společnost se sídlem na Praze 4
- příjemné, atraktivní a moderní pracovní prostředí (docházková vzdálenost od Metra C)
- zajímavou a samostatnou práci ve velmi dobrém týmu přátelských kolegů
- další profesní vzdělávání + možnost osobního i profesního rozvoje
- nástupní mzdu 45 - 60 000 Kč (dle předchozí praxe a zkušeností)
- 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, odměny
- pružnou pracovní dobu (s příchodem do 9:00)
- možnost nástupu IHNED, či dle dohody
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.