- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáte novou pracovní příležitost v oblasti účetnictví v Ostravě? Máte perfektní znalosti účetnictví dle ČÚS ideálně ze společností technického nebo stavebního charakteru? Chcete pracovat pro významnou a stabilní společnost?
Pak neváhejte a pošlete nám Váš životopis k posouzení!
Pro zavedenou moderní společnost hledáme vhodnou posilu na pozici:
SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ (35 - 45.000 Kč)
* Zodpovědnost za vedení podvojného účetnictví včetně DPH
* Evidence majetku, faktury, pokladna
* Řízení plánování cash-flow, banky
* Komunikace s příslušnými úřady
* Spolupráce s lokálními externími účetními a daňovými firmami, daňovým poradcem
* Vzdělání ekonomického oboru
* Prokazatelnou praxi - ideálně ze stavební nebo výrobní společnosti
* Znalost MS OFFICE, s důrazem na EXCEL, účetní SW
* ŘP sk.B
* Zodpovědný a samostatný přístup
* Flexibilní pracovní dobu
* Velmi dobré finanční ohodnocení včetně odměn a benefitů
* 25 dnů dovolené + SickDays
* Možnost profesního rozvoje
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na dovolenou
* Příspěvek na sport/kulturu
* Příspěvek na penzijní pojištění
* Firemní akce
* Možnost nástupu IHNED nebo dle domluvy
*Místo výkonu práce: Ostrava
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?