MANAŽER KVALITY - Zlín | 45 000-80 000 Kč

Zlín
80.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Začátečník A1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Hledáme člověka, který už ví, jak kvalita ve výrobním prostředí funguje

  • a chce mít prostor dělat ji pořádně.

Čeká Vás role s velkým přesahem: od norem a auditů, přes environmentální oblast až po metrologii a BOZP. Pozice vhodná pro zkušeného kvalitáře, který se umí orientovat v legislativě, je systematický, pečlivý a rád přináší řád do procesů.

🔧 Co budete mít na starosti:

  • Zajištění školení v oblasti BOZP, PO, odpadového hospodářství a práce s chemickými látkami
  • Školení a aplikace norem ISO 9001, 14001, 27001, 17100, FSC
  • Dohled nad evropskými směrnicemi RoHS, SVHC, REACH, EUDR
  • Správa integrovaného systému řízení a kompletní dokumentace
  • Řízení záznamů, kontrolních plánů a provozních evidencí
  • Účast na interních i zákaznických auditech, řešení neshod a nápravných opatření
  • Metrologie
  • odpovědnost za její vedení
  • Spolupráce na havarijních plánech, aktualizace směrnic dle legislativy, vyhlášek a norem
  • Výkazy pro ČSÚ a agenda týkající se životního prostředí.

🕒 Pracovní doba:
7,5 h denně, flexibilní režim. Povinná přítomnost 09:00–14:30, zbytek si řídíte podle sebe. Po dohodě možnost zkráceného úvazku.

POŽADAVKY:👤 Jak poznáme, že jste ideální kandidát/ka?

  • Máte min. 2 roky praxe v kvalitě ve výrobním prostředí – NUTNOST
  • Umíte si pohlídat detaily a jste důslední
  • Dokážete jednat s lidmi a vysvětlovat
  • komunikace vás neděsí
  • Angličtina na základní úrovni (čtení dokumentů, odpovědi na dotazníky).
  • Zvládáte samostatnou práci, ale fungujete i v týmu
  • ŘP sk. B.

BENEFITY:

  • 45–80 000 Kč/měsíc dle zkušeností, seniority a rozsahu převzaté agendy.

Pokud přinesete systém, řád a vysokou úroveň kvality, kterou firmu posunete

  • umíme to férově ocenit
  • Týden dovolené navíc
  • Telefon a notebook i pro soukromé použití
  • Stravovací paušál
  • Firemní akce, sportovní dny, akce pro dět
  • Odborná i externí školení, možnost dalšího profesního růstu
  • Stabilní vedení a prostředí, kde vaše práce bude vidět

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089601,14.429838,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.