- Plný úvazek

Kaufland Česká republika v.o.s.
Odborný specialista VT Orga - Procesy (ž/m)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Kaufland Česká republika v.o.s. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme úspěšná a stabilní mezinárodní obchodní společnost, která po celé republice provozuje 138 prodejen, 2 distribuční centra v Modleticích u Prahy a v Olomouci a vlastní masozávod v Modleticích u Prahy.
V České republice zaměstnáváme v současnosti více než 25 000 lidí na pozicích nejrůznějšího charakteru: prodavač, skladník, řezník, grafik, účetní, ajťák, nákupčí, personalista, manažer, architekt a mnoho dalších profesí. Práci nebo praxi u nás získáte, ať jste učeň, student, absolvent nebo odborník se zkušenostmi.
Co tě u nás bude bavit
- budeš spravovat procesy týkající se inventur
- čekají tě pravidelné návštěvy filiálek za účelem kontroly prosazení inventurních procesů
- ke tvé agendě bude patřit definice zabezpečení zboží na filiálkách a analýza inventurních výsledků a odpisů zboží filiálek
- své schopnosti uplatníš při přípravě společných projektů ve spolupráci s oddělením Revize
- denně budeš komunikovat s našimi filiálkami a s našimi kolegy z mezinárodních oddělení
Co za to dostaneš
- smlouvu na dobu neurčitou u TOP zaměstnavatele
- občas budeš moct vyměnit open space za home office a pracovat z domova
- benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
- již od nástupu 25 dní, za pět let od nástupu 27 dní a za deset let 30 dní dovolené
- příspěvek na stravování do mzdy
- díky MultiSport kartě možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
- možnost kariérního růstu
- placené volno při doprovodu prvňáčka v jeho 1. školní den
- přispějeme ti na důležité životní události (příspěvek na svatební kytici a při narození dítěte)
- odměníme tě za pracovní jubilea (např. za 10 let v Kauflandu dostaneš 50 % z aktuální hrubé mzdy a další)
- vánoční balíček
- baby balíček při narození dítěte
- firemní akce (např. vánoční večírek)
- parkování
Jak si tě představujeme
- domluvíš se anglicky nebo německy minimálně na úrovni B2
- jsi zodpovědný, organizačně zdatný a máš dobré komunikační dovednosti
- rád cestuješ a nevadí ti trávit několik dní v týdnu na služebních cestách
- dovedeš se zorientovat v interních systémech a procesech
- rád pracuješ v týmu, ale i samostatně
- zkušenost s operativním provozem výhodou
- pracoviště je v Praze na centrále
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávání



