Labor Accounting Team Lead

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha  Nové Město, Praha
Firma People Place & Partners a.s.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví
Min. vzdělání Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru na dobu neurčitou

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a globally recognized leader of the „next generation“ of business consulting with reported revenue of billions of dollars.

As an employer, our client is ranked among the most innovative companies to work for in various magazines like The Wall Street Journal. This is not only a good chance to get the job you are looking for, but also an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a globally known corporation.

THE ROLE:

The Labor Accounting team leader is responsible for performing accurate and timely transactions related to employee’s time entry according to agreed standards. All queries and issues related to the time entry system are handled in a flexible, timely and responsible manner and comply with SOX procedures.

THE RESPONSIBILITIES:

  • Manage and motivate a team to achieve objectives and performance KPIs.
  • Organization and active involvement in governance calls with the stakeholders.
  • Acting as point of contact for escalations
  • Identify and suggest process improvement opportunities
  • Participation in the recruitment process
  • Compliance with the Sarbanes Oxley and company Procurement policies
  • Participation in audits
  • Preparation and maintenance of process documentation.
  • Conducting regular performance reviews with the team members
  • Participation in transitions
  • Preparation of training documentation and tutoring new hires.
  • Ensure that the team manages all requests through central request tool to agreed SLA

YOU SHOULD HAVE:

  • Education in Economics, Accounting, Finance, Business Administration or related area
  • Previous experience in a similar position within an international Shared Service Center is considered an advantage
  • Strong leadership skills
  • The ability to work independently and as part of a team
  • Strong processes orientation, knowledge of process design tools
  • Excellent communication skills
  • MS Office skills, specifically Excel & Word desirable
  • The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure
  • Knowledge of SAP is highly advantageous
  • Strong attention to detail, a proactive approach, organizational skills and numerical thinking, problem solving

WE OFFER:

  • Very competitive remuneration.
  • Extensive corporate benefits package.
  • State of the art office building in Prague center.
  • Free refreshments in the workplace.
  • Social events and team building activities.
  • Extensive training and coaching.
  • Perspective projects with an international scope.
  • Positive and social working environment.
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

CONTROLLER (m/ž/d)

Nutně vás hledají
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 23. dubna
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 24. dubna
  • Karlín, Praha
  • K&L Rock Services s.r.o.
  • 35 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zálohy ze mzdy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 24. dubna
  • Malá Strana, Praha
  • STARCHANGE, s.r.o.
  • 36 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
  • Praha
  • Swiss Life Select a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
Zveřejněno: 22. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Holešovice, Praha
  • CAPTUS s.r.o.
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
Zveřejněno: 21. dubna
  • Horní Počaply
  • DANZER BOHEMIA-DÝHÁRNA s.r.o.
  • 18 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. srpna
  • Nové Město, Praha
  • People Place & Partners a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. srpna
  • Olomouc
  • Pracanti s.r.o.
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. srpna
  • Brno
  • GIT Consult Czech s.r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. srpna
  • Benešov
  • PP Guard s.r.o.
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., ManpowerGroup s.r.o., JLV, a.s., Talentinno s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., CALPRA s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., EVROPA realitní kancelář, JISTU recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., 21 Consult Group s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, SIRIUS FINANCE, a. s., Hotel Prokop Square, ERV Evropská pojišťovna, a. s., Gastro Group Service s.r.o., Jiří Langer, Partners Financial Services, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Twisto payments a.s., Manuvia Czech s.r.o., EKOSPOL a.s., Special Service International, spol. s r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Věra Pietrasová, Ušetřeno.cz s.r.o., Ubbe s. r. o., K&L Rock Services s.r.o., TEDi obchodní s.r.o., Delirest services s.r.o., Martin Schneider, Grafton Recruitment s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., ENERGON Consulting a.s., ProfesKontakt, s.r.o., SPGroup a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., Sirowa Czech s.r.o., Swiss Life Select a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, PPL CZ s.r.o., CAPTUS s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Koordinátor / Koordinátorka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Likvidátor / likvidátorka škod, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Insolvenční specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Realitní makléř / makléřka, Finanční ředitel / ředitelka (CFO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 8 - Libeň, Praha 4 - Michle, Praha 1 - Nové Město, Praha 8 - Karlín, Praha 4 - Krč, Praha 8 - Střížkov, Praha 10 - Hostivař, Praha 7 - Holešovice, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Smíchov, Praha 5 - Zbraslav, Praha 7 - Troja, Praha 1 - Staré Město, Praha 10 - Uhříněves, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Jinonice, Praha 8 - Kobylisy, Praha 1 - Malá Strana, Praha 10 - Dolní Měcholupy, Praha 9 - Běchovice, Praha 9 - Černý Most, Praha 6 - Dejvice, Praha 10 - Štěrboholy

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak dát výpověď pracovní smlouvy a vzor zdarma

Jak dát výpověď pracovní smlouvy a vzor zdarma

Potřebujete v práci ukončit svůj pracovní poměr? Máte několik možností, které vám představíme, a připravili jsme pro vás i vzor výpovědi pracovní smlouvy. Pojďme se společně podívat na to, jak vypadá vzor výpovědi ze strany zaměstnance a co byste měli zvážit, než vyplníte námi připravený vzor výpovědi z práce.

Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.

Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

Není jednoduché vybrat novou společnost, ve které budete několik let pracovat, spolupracovat s ostatními kolegy, do budoucna i předávat své znalosti a své zkušenosti nováčkům. Jak si vybrat práci, ať již jste absolventem či jen chcete práci změnit, probereme v našem článku, kde se zaměříme na výběr oboru i na další klíčové parametry. Pro inspiraci přidáme i obory, o které bude největší zájem.

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟

Zaměstnavatel nechce převzít výpověď

Zaměstnavatel nechce převzít výpověď

Ukážeme vám, kdo může ve společnosti výpověď převzít, a dva způsoby, jak si nechat přijetí výpovědi zaměstnavatelem potvrdit. Poradíme vám, jak postupovat, pokud váš zaměstnavatel odmítl převzít výpověď.

Diskriminace na pracovišti - příklady a jak se bránit

Diskriminace na pracovišti - příklady a jak se bránit

Všichni jsme o diskriminaci slyšeli. Pojďme si vysvětlit, co to diskriminace je, jaké nejčastější typy diskriminace existují. Ukážeme si konkrétní příklady. Vysvětlíme si tři kroky, kterými se můžete proti diskriminaci bránit. A na závěr si řekneme, co diskriminace není.

Jak na výpověď ve zkušební době? Použijte VZOR

Jak na výpověď ve zkušební době? Použijte VZOR

Ukončení pracovního poměru ve zkušební době není nic, co bychom chtěli. Ale občas i přes veškerou snahu to musíme udělat. Poradíme vám, jak správně postupovat při zrušení pracovního poměru ve zkušební době, a přidáme i formulář, který můžete použít.

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.

account audit benefit Bor business consulting den event HR IT job leadership Most náplň práce NDA Office pec policie práce Prague RECRU role system centra compliance dar design employee employer finance magazin náplň PR proces report standard

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena