Retail Team Lead - Opava

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • zajistit, aby naši klienti každý den zažívali výjimečný klientský zážitek, založený na poradenství s přidanou hodnotou a prvotřídní péčí
  • inspirativně vést a motivovat bankéře
  • komunikovat vizi a strategii banky, řídit změny a provádět jimi svůj tým
  • být zodpovědný za splnění obchodního plánu 
  • reprezentovat tým v komunitních akcích i na sítích

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte min. 2 roky praxe v oboru bankovnictví
  • se cítíte být leaderem, schopným ovlivnit a rozvíjet svůj tým
  • máte výborné organizační schopnosti, znalost akvizičních, poradenských a prodejních technik a jste silný v komunikaci
  • jste zkušeným obchodníkem v oblasti finančních služeb orientovaným na dosahování výsledků
  • rozumíte práci bankéře a ovládáte ji, znáte principy poradenství a standard poradenského rozhovoru
  • jste fanda digitálních technologií a umíte jich aktivně využít při práci
  • máte SŠ nebo VŠ vzdělání

U nás získáte:

  • profesní perspektivu v zázemí silné mezinárodní banky
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Sídlo firmy

Česká spořitelna, a.s.
Olbrachtova 1929/62
140 00 Praha

IČO: 45244782
Datová schránka: wx6dkif
Další informace:
GPS: 50.04415775,14.4437986,
S-JTSK: -741561.13 -1048028.41, RUIAN: 22731423

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!