- 58 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Pro významnou společnost v oblasti automotive v Plzni hledáme specialistu se zkušenostmi v oblasti dispozice. Tato velice solidní a stabilní firma ocení, když budeš znát následující činnosti a odmění se ti. V případě zájmu o VŘ pošli e-mail a CV.
- telefonická a emailová komunikace s dodavateli, zákazníky a ostatními pobočkami naší skupiny, zabezpečení dostatku materiálu pro výrobu tak, aby nedošlo k zastavení výroby zákazníka
- přijímání a potvrzování objednávek od zákazníka, odesílání odvolávky nakupovaných materiálů na dodavatele, zakládání a sledování zakázky a příprava podkladů pro výrobní plán na základě zákaznické poptávky a termínů dodání
- v souvislosti s plněním cílových firemních ukazatelů pravidelná kontrola a správa přiřazené zodpovědnosti včetně definovaného reportingu v rámci oddělení
- rychlé přizpůsobování se novým a současným požadavkům na dodavatele a reagování na aktuální situaci a globální výpadky komodit na trhu (alokace)
- vytváření reportů v MS Excel (základní funkce, kontingenční tabulky, grafy)
- SŠ/ VŠ vzdělání logistického/ ekonomického zaměření nebo zkušenosti získané praxí v oblasti logistiky a materiálového plánování
- pro každodenní telefonickou/emailovou komunikaci se zákazníky/dodavateli z celého světa nutné komunikační a vyjednávací schopnosti i v cizím jazyce (AJ/NJ).
- dobrý time management a umění dosahovat cíle
- logické a analytické myšlení
- přesnost, odpovědnost a schopnost určovat priority
- odolnost vůči stresu, týmovost
- atraktivní finanční ohodnocení
- bonusy/prémie
- příspěvek na dovolenou
- mobilní telefon a notebook
- flexibilní začátek/konec pracovní doby
- stravenky/příspěvek na stravování
- dovolená 5 týdnů
- vzdělávací kurzy, školení
- kafetérie, občerstvení na pracovišti
- příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- firemní akce
- 13. plat
- vlastní organizace náplně práce
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?