- 36 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Pro významnou společnost v oblasti automotive v Plzni hledáme specialistu se zkušenostmi v oblasti dispozice. Tato velice solidní a stabilní firma ocení, když budeš znát následující činnosti a odmění se ti. V případě zájmu o VŘ pošli e-mail a CV.
- telefonická a emailová komunikace s dodavateli, zákazníky a ostatními pobočkami naší skupiny, zabezpečení dostatku materiálu pro výrobu tak, aby nedošlo k zastavení výroby zákazníka
- přijímání a potvrzování objednávek od zákazníka, odesílání odvolávky nakupovaných materiálů na dodavatele, zakládání a sledování zakázky a příprava podkladů pro výrobní plán na základě zákaznické poptávky a termínů dodání
- v souvislosti s plněním cílových firemních ukazatelů pravidelná kontrola a správa přiřazené zodpovědnosti včetně definovaného reportingu v rámci oddělení
- rychlé přizpůsobování se novým a současným požadavkům na dodavatele a reagování na aktuální situaci a globální výpadky komodit na trhu (alokace)
- vytváření reportů v MS Excel (základní funkce, kontingenční tabulky, grafy)
- SŠ/ VŠ vzdělání logistického/ ekonomického zaměření nebo zkušenosti získané praxí v oblasti logistiky a materiálového plánování
- pro každodenní telefonickou/emailovou komunikaci se zákazníky/dodavateli z celého světa nutné komunikační a vyjednávací schopnosti i v cizím jazyce (AJ/NJ).
- dobrý time management a umění dosahovat cíle
- logické a analytické myšlení
- přesnost, odpovědnost a schopnost určovat priority
- odolnost vůči stresu, týmovost
- atraktivní finanční ohodnocení
- bonusy/prémie
- příspěvek na dovolenou
- mobilní telefon a notebook
- flexibilní začátek/konec pracovní doby
- stravenky/příspěvek na stravování
- dovolená 5 týdnů
- vzdělávací kurzy, školení
- kafetérie, občerstvení na pracovišti
- příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- firemní akce
- 13. plat
- vlastní organizace náplně práce
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.